jiikoo Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Eikös siinä Deessä ole jo samanverran vääntöjä kuin Ässässä? Jos huippukierrokset ei kasva, niin edes huippunopeus ei nouse ellei vaihda vaihdelaatikkoa. Jos väännöt eli samalla tehot nousee alemmilla kierroksilla, niin luonnollisesti saa potkua lisää niin, ettei tarvitse vaihteita vaihdella niin paljoa kuin normaalilla virityksellä. Voi siis ajaa isolla vaihteella jatkuvasti. Toki, dieseliin saa helpommin lisää potkua, joten väännöt saa varmasti Ässän lukemia suuremmiksi. Huippunopeuteen ei kuitenkaan saa ilman lisäkierroksia mitään muutosta.
jiikoo Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2008 No siis juu väännöt on samaa kyllä enkä oikeastaan välitä siitä huippunopeudesta vaan lähinnä tuosta kiihtyvyydestä. Melkein 10 sekuntia on kuitenkin liian hidasta ;D jos ajattelee että hyvän myötätuuleen tällä Mini Onella pääsee melkein samoihin saavutuksiin:) Mutta toisaalta taas dieselissä on jotain hyviäkin ominaisuuksia, jotka kiinnostaisi ja olen olettanut että tehoa nostamalla myös tämä pienehkö "puute" paranisi sen verran, että kelpaisi:) Siksi tässä kyselen tällaisia turhanpäiväisiöä juttuja. T: Jarno V. Joo, lastuttamalla kiihtyvyyttä saanee lisää, jos pystyy vaihteita nopsempaan vaihtamaan tai jättää jonkun vaihteen väliin, koskapa vaihteiden välit on aika lyhyet, jos vääntöalueen saa lastulla laajemmaksi. Eli kiihdytyksessä käyttää vain vaihteita 1&3 tai 2&3. Kolmosellahan satanen jo ylittyy?
jiikoo Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2008 Edelleen jos joku tietää jotain, niin saa kertoa:) Kokeilin kuukkelia - löytyi heti... :-X Ja tommonen vanhasta One D:stä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään