Guest idefix Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2005 Minulla on nyt itse kone laitettu kuntoon ja seuraava steppi on kasata paketti kokoon. Nyt kun minulla on laatikko pöydällä, niin olisi hyvä tilaisuus tehdä yleissilmäys laatikon laakereiden kuntoon ja välyksiin yleensä. Te jotka olette kasanneet aja purkaneet laatikon jos toisenkin, niin osaatteko sanoa että onko järkevää vaihtaa tietyt laakerit joka tapauksessa, kun kerran laatikko on auki. Ja mitkä välykset on se johon kannattaa kiinnittää huomiota. Laatikkoja (joita löytyy kolme) ovat kaikki minulle tuntemattomia eli en tiedä kuinka hyvin/huonosti vaihteet toimivat joten selkeää korjaustarvetta ei välttämättä ole. Eli kiteytettynä, voiko laatikon kunnon päätellä, vai kannattaako esim synkronirenkaat ja laakerit vaihtaa kyselemättä...Nimim: pitkä talvi
Guest markolassila Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2005 Ei siitä ainakaan haitaa ole, jos sen tekee oikein. Kerta on tuntematonta tavaraa. :)
Recommended Posts