Coop Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2008 Minne kohtaan olette navigaattorinne minissänne asentaneet. Onko valmiita telineitä olemassa jossainpäin nettiä, servcat.comista löysin yhden muttei ollut kuvaa, vai oletteko jostain itse väsänneet sellaisen. Tuulilasi kiinnitys ei oikein innosta.
Minihemuli Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2008 Mulla tuli minissä mukana Garmin Nuvi360 http://markojamirkka.homelinux.net/mini/IMG_4755.jpg
Coop Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Sain eilen uuden navigaattorin ja laitoin sen väliaikaisesti kiinni imukupilla nopeusmittariin, ei nyt paras paikka mutta ainakin saa helposti haettua osoitteita yms. 3,5" näyttö ei vie paljon tilaa mittarista ja näen vielä nopeudenkin. :D
Laza Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Imukuppiteline on kyllä siinä mielessä näppärä, ettei tarvitse tärvellä sisustaa poraamalla reikiä ja sen saa otettua pois. Varkaita tuntuu houkuttelevan nuo navigaattoritelineet turhan paljoa, olettavat kai että laiskana ihmiset ovat jättäneet navigaattorin hanskalokeroon....monesta autosta ainakin on rikottu ikkunat juuri tuon takia. Ps. kikkailemalla sen imukupin saa kiinni kojelautaankin, siihen hanskalokeron päällä olevaan (kuperaankin) muoviin, ihan yläreunaan :)
Coop Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Ps. kikkailemalla sen imukupin saa kiinni kojelautaankin, siihen hanskalokeron päällä olevaan (kuperaankin) muoviin, ihan yläreunaan :) Tartteepa käydä heti kokeilemassa! :)
Arto Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Mulla navi on imukupilla tuulilasin vasemmassa alareunassa. Näkyy hyvin, muttei peitä näkyvyyttä. Oikeakätiselle tietysti vähän hankala näppäillä ajon aikana, mutta eihän ajon aikana nyt muutenkaan... ;)
Coop Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Mulla navi on imukupilla tuulilasin vasemmassa alareunassa. Mietin myös tota, mulla se taitaa jäädä ton jalan kanssa vain turhan kauas. Uskon myös että jossain vaiheessa imukuppi kiinnitykset tuulilasissa kielletään (taitaa olla kielletty jo?), tuskinpa kukaan sakkoja haluaa ottaa navigaattorin takia.
Minihemuli Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Mikäs navigaattori autoon tuli ? Itsellä Minissä Garmin Nüvi360, lisäksi pyöräilykäytössä Garmin Zumo550
Coop Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2008 Mikäs navigaattori autoon tuli ? Navigonin 2100, toimii ihan hienosti, näyttää hyvältä ja sain sen edullisesti.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään