Guest rra Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2005 Millä olette irrottaneet vauhtipyörän kampuran päästä, koitin ulosvetäjällä, mutta ei irronnut, pitääkö hommata suurempi ulosvetäjä, vai onko tähän olemassa jotain kikkaa?
Guest idefix Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Minä tein oman ulosvetäjän moottoriremonttiin numero 2. Ensimmäisen vauhtipyörän kanssa meni noin 17 viikkoa. Toinen menikin jo parissa tunnissa. Jos kiinnostaa niin voin lähettää tarkemmat speksit. Vaatii 3kpl vanhoja kannen pinnapultteja, teräslevy ja kaksi puolimetristä kierretankoa. Ja toho ja leka...jo onnistuu
Guest rra Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 moro laita speksit tulemaan, en ihan äkkiseltään keksinyt mihin noi pinnapultit tulee kiinni, meinasin tehä toisen koneen vauhtipyörän päätylaipasta 6 pulttisen ulosvetimen mikä tulis kytkimen pultteihin kiinni ja tähän laippaan vaan vetoa, rami.ranta-aho@elisanet.fi
Guest nst Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2005 Varttitunnissa saa irti tällä metoodilla . Määrätietoisesti toholla lämpöä kohti vauhtipyörää ja sitten tarkasti kohdistettu isku rautakangen kärjellä startin aukosta kohti vauhtipyörän takaosaan . Ei tullut edes hiki operaation aikana . Kone tosin oli irrallaan lattialla , joka helpotti tähtäämistä . Tuolla samalla tavalla irroittelen töissäni juoksupyörät isoista uppopumpuista kokoluokassa 100-600kg, joissa jp kartiolla kiinni.
Guest ministeri Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2005 Tuosta irrotuksesta on alempana viestiä.Ite olen irrottanut tuolla 12mm lattapatentilla:ei yhtään iskua eikä lämmitystä.Teräs kun ei tykkää tuosta lämmityksestä,ainakaan noissa elintärkeissä paikoissa.
Guest nst Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2005 Niin ! Siksi mainitsinkin tuon määrätietoisen toiminnan . Lämpöä harvoin tarvii antaa liikaa, että materiaalit siitä kärsisi . Oikea ajoitus on se juttu . Kaikki pitää olla käsillä juuri oikealla hetkellä ja silloin ei mikään mene pilalle.
Guest jone Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2005 laitatko mullekkin dataa tosta ulosvetäjästä.. Täytyis talven mittaan rueta laatikko remppaan.. -jouni- pohjola@kotinet.com
Guest mare75 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2006 terve pystysikö joku laittamaan tietoa ulosvetäjästä, alkaa mennä hermot!! =)
Guest rra Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2006 helppo tehä itse, n.8-10mm paksu teräslevy, poraat kolme pultinreikää levyyn mitkä osuu vauhtipyörässä oleviin jenkoihin, teräslevyn ja kampuran väliin sopivan mittainen umpiteräsholkki,(riippuu noitten pulttien pituudesta) haet kolme sopivan mittaista pulttia(sama jenka kuin kannenpulteissa). pultit teräslevystä läpi, jenkaat vauhtipyörään, teräsholkki laipan ja kampuran väliin, kiristelet järjestyksessä n.varttikierroksen välein pultteja ja pitäs napsahtaa irti. jos kiristys on sitä luokkaa että ohimo alkaa pullistua napauta lekalla teräslevyyn kampuran kohtaan. Itselläni lähti pelkällä kiristelyllä irti.
Recommended Posts