Guest jarska Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2005 Ryyppy ei pelitä. purin kaasaria ja siellä on näemmä messinkitappimikä pyörii, pitäis ilmeisesti toimia niin, että päästäis lisäbensaa kohokammiosta? Auto sammuu kun saunalyhty kun ryyppyyn koskee muuten toimii mutta ryyppy ei pelitä,missä vika??
Guest rampe_58 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2005 Älä nyt kuitenkaan kauheasti säädä sitä messinkitappia, joka tod, näk, on kaasutimen neula. Tämä neula säätää imusarjaan menevän seoksen. Alipaineluisti tämän em. messinkitapin yhteisvaikutuksella säätää imusarjaan menevän polttoaineen ja ilman määrän. Tämä kaasutin on nimeltään MUUTTUVAKURKKUINEN: Kansankielellä JUUTTUVAKURKKUINEN: Z Strombrgh tai SU. Arvaan.....,, ei varmaankaan lähellä. Mäntä jumittaa joko ylä tai ala kohtaan. Lisäksi siellä on iskunvaimennusöljyt loppu, joiden olemassaolo ja hyvyys ovat myös tärkeät kaasuttimen toiminalle. ST Strombergh, SU ja Bierburgh valmistivat vastaavia kaasuttimia mm. Volvoihin Saabeihin, kalvokaasuttimia samalla toimintapriaatteella.
Guest rampe_58 Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2005 Olinpahan humalassa. Laitan sitten kaikki puuttuvat välimerkit seuraavaan viestiin. Tämän "toimintaperiaatteen" puuttuvan e:n laitan jo nyt .....e..... se on siinä.
Guest jarno Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2005 minulla on v-72 850 mini ja siinä olisi sellainen vika että ryypyn kanssa auton käynti on hyvä mutta sitten kun ryypyn lyö pois päältä niin kaasua poljettaessa kierrokset jää puoli tiehen.Mitä avuksi?
Guest levyjarrut Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2005 Seos liian laiha. Ruuvaa "suutinmutteria" kaasarin pohjassa aukipäin. Kokeile ainakin ennen muita toimenpiteitä
Recommended Posts