Guest oivanpoika Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 TIETÄÄKÖ KUKAAN MISTÄ LÖYTÄÄ MINIIN KYTKINSYLINTERIN KUMEJA!!
Guest mini1980 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2005 Luultavasti Minitronista tai Rectory Motorsilta
Guest lari Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2005 Sori, tuli kämmi. piti sanoa, että kysy ihan vaikka paikallisesta varaosaliikkeestä. Ainkin mä olen saanut paljon tämmösiä kulutusosia ( jarru, sytytys,jne... ) ihan lähiliikkeestä tilaamalla.
Guest jone Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2005 työsylkän kumeja saat ainakin minitronilta,mut pääsylkään sieltä ei löydy.. on kuulemma niin montaa eri kokoo ja laatu huonoo et ei kannata ottaa myyntii..
Guest ulmanen Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2005 Ostin itse uudet kumit työsylintereihin Mikkelin autotarvikkeelta (normaali varaosaliike). Maksoi huikeat 3e/kpl(paketissa kaikki kumit+prikka) , joten piti ostaa ihan varastoon muutama ylimääräinen.
Guest bruuzna Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2005 motonet autta kanssa pulassa olijaa tuli juuri ostettua kummatkin ja hintaa 8€ meni kyllä työ sylenteristä kiertee ilmausruuvista olisko neuvoja miten sais uudet kierteet ja uuden ilmus ruuvin?
Recommended Posts