vilkku72 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Tuossa ostettiin Mini cooper s ja nyt mietitään miten siihen saisi lisää potkua? Onko nuo Hartgen ohjausyksiköt laadukkaita? Muutenkin ois kiva tietää miten sitä cooper "romua" saisi laadukkaasti tehtyä paremmaksi ;D Kun tuntuu että näissä keskusteluissa Minit ovat samaa tasoa kuin "ladat". Toimii silloin tällöin..... :D
tm Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Tossa nyt alkuun ainakin jotain http://carfreaks.net/content/?p=126
mlt Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Jos satut saksaan minillä eksymään niin vaihtoehtoja pitäisi olla runsaasti. mm. tuttujen autoja virittänyt kelleners-sport tarjoaa K.sport motorkittiä(33 kW / 45 HP) 1200e hintaan asennettuna, ja muistaakseni tarjoavat jotain takuuta siihen. Lohen on tunnettu minien vauhdittaja briteistä ja heillä on hyvän hintaisia paketteja tarjolla. Harmi ettei vastaavia putiikkeja löydy suomesta vaan täällä vedetään hommaa hieman mutupohjalla ylistäen osia ja merkkejä jotka ovat "kuulema hyviä" ja asennus ja testauspalvelut ovat heikkoa tasoa. Kun puhutaan ~200hp virityksestä niin sanoisinpa että useiden yritysten tarjoamat paketit ovat hyvinkin samanlaisia, vaihdetaan pienempää kompressorin pyörää, erilaista suodatinta ja softaa. Vasta isommissa moottoritehoissa alkaa paketeissa olla suurempia eroja. Pelkkä softan vaihtokin saattaisi riittää mutta itse uskon paketteihin jossa vaihdetaan myös osia tukemaan uutta ohjelmaa (mm. paremmat tulpat ja ilmanotto). Itse kallistuin lohenin pakettiin hyvän hinnan ja suositusten perusteella. Ainakin tähän asti olen ollut tyytyväinen, vaivaavat ongelmat on olleet muualla kuin konehuoneen puolella. Tm postasikin jo linkin omista kokemuksistani lohenin kitin kanssa. Virityspaketti jolle tarjotaan takuuta on aina hyvä veto, mutta tosiaan usein takuu on voimassa vaan jos asennuksen on suorittanut pakettia tarjoava yritys.
vilkku72 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 Kiitos on tullut hyviä paikkoja, josta pääsisi alkuun ;) Onneksi auto menee talvi teloille ja pääsee rakentamaan... :) Tuossa oli meinaan pientä miettimistä pitäiskö ostaa K/N vaparin (kartio vaiko sellainen mikä menee omaan koteloon)? Mitäs suosittelette?
Jayl Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2007 Kiitos on tullut hyviä paikkoja, josta pääsisi alkuun ;) Onneksi auto menee talvi teloille ja pääsee rakentamaan... :)Tuossa oli meinaan pientä miettimistä pitäiskö ostaa K/N vaparin (kartio vaiko sellainen mikä menee omaan koteloon)? Mitäs suosittelette? Itsellä on kokemusta ALTA Intake:sta ja sitä voin kyllä suositella. Lisää juttua tästä...
vilkku72 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2007 Kiitos on tullut hyviä paikkoja, josta pääsisi alkuun ;) Onneksi auto menee talvi teloille ja pääsee rakentamaan... :)Tuossa oli meinaan pientä miettimistä pitäiskö ostaa K/N vaparin (kartio vaiko sellainen mikä menee omaan koteloon)? Mitäs suosittelette? Itsellä on kokemusta ALTA Intake:sta ja sitä voin kyllä suositella. Lisää juttua tästä... Oletko jo ehtinyt tilaamaan. Olisin ollut kiinostunut tuotteesta.
Jayl Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Oletko jo ehtinyt tilaamaan. Olisin ollut kiinostunut tuotteesta. Kyllä oma ALTA on ollut kiinni jo ~puolisen vuotta. Eikä todellakaan pahaa sanottavaa, olen ollut erittäin tyytyväinen. Laza on ilmeisesti juuri tilaamassa myös tuota ALTA:a, joten oleppas häneen yhteydessä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään