Laza Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2007 Moi Ovatko tuon kierroslukumittarin punaiset merkkivalot jotenkin dynaamisesti säätyviä? Muistelen että talvella paloi koko matkalta mutta nyt kevään jälkeen on puolet vaan päällä (siinä 6500 rpm ylöspäin). Aluksi epäilin että on vaan LEDit palaneet mutta olen pistänyt merkille että monessa muussakin cooperissa palaa samanlailla. Tarkennukseksi, kyse on siis kierroslukumittarin asteikon punaisesta alueesta, josta nyt palaa vain viimeinen pätkä.
Have Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2007 Kesällä et ilmeisesti käännä ratin vasemmalla puolella olevasta valoviiksestä valoja päälle? :) Noin se ainakin toimii täällä.
Laza Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2007 Niin no ongelmahan ei ole ettei mittariin syty valoja, vaan etteivät kaikki punaiset valot pala. Siitä jää joku 4-5 viivaa pimeäksi.
Laza Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2007 Tässä "hienosti" editoitu kuva...selvittänee kuitenkin mistä on kyse:
Coop Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2007 Sama "vika" täällä. No enpä vielä jaksa paneutua siihen kun on muutakin pientä vielä korjauksen alla. Jos jotain selviää niin olis kivä tietää miten sait sen korjattua, niin vai kuuluuko se olla noin.
Heppu Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2007 Eikös toi kuvan tilanne ole OK. Noilta kohdilta pitäis alkaa punaisen alueen ainakin ässässä. Works:n mallissa on yks viiva vähemmän palamassa mitä on tuohon kuvaan värjätty. Näin ainakin minun minissä on ollut uudesta asti.
jiikoo Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2007 Eikös toi kuvan tilanne ole OK.Noilta kohdilta pitäis alkaa punaisen alueen ainakin ässässä. Works:n mallissa on yks viiva vähemmän palamassa mitä on tuohon kuvaan värjätty. Näin ainakin minun minissä on ollut uudesta asti. Sopivat maksimikierrokset saattaa vaihdella kelien mukaan. Älykäs moottorinohjaus voisi ihan hyvin huomioida ilmankosteuden ja -lämmön tämänkin osalta. Ja ainakin, jos moottorinohjaussoftaa päivitetty/"tunaroitu", on mahdollista, että yläraja muuttuu suuntaan tai toiseen.
Tonius Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Moi Ovatko tuon kierroslukumittarin punaiset merkkivalot jotenkin dynaamisesti säätyviä? Muistelen että talvella paloi koko matkalta mutta nyt kevään jälkeen on puolet vaan päällä (siinä 6500 rpm ylöspäin). Aluksi epäilin että on vaan LEDit palaneet mutta olen pistänyt merkille että monessa muussakin cooperissa palaa samanlailla. Tarkennukseksi, kyse on siis kierroslukumittarin asteikon punaisesta alueesta, josta nyt palaa vain viimeinen pätkä. Mulla näyttää Minin rundimittari samalta. Kojetaulussahan on nappi, jolla saa mittariston valot päälle. Jos tuo "ongelmasi" johtuu siitä.
Jayl Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2007 Mulla ainakin palaa vain yksi viiva koko ajan sitä 7000 kierrosta ennen...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään