Esaiah Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2007 Tere taas, Kertokaa mistä voisi johtua sellainen whump - whump - whump - ... ääni takarenkaan suunnalta. Tuossa eilen tultiin kotiin pidemmältä reissulta ja kuunneltiin tuollaista ääntä useampaan kertaan. Välillä kuului kunnolla ja välillä ei oikeastaan ollenkaan. Sitten onkos kellään muulla ollut ongelmia valojen kanssa? meillä kun nuo nyt ovat palaneet muutaman kuukauden sisään useasti.
Tapsa Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2010 Löysitkö vikaa sieltä takapäästä ? Mulla on kans samantyyppinen ääni. Vaihdoin pyöränlaakerin sinne jolloin ääni pieneni, siis laakeri ulina loppui. Nyt on tuo ihmeellinen ääni vielä. Itse epäilen että rengasvikaa, rengas kulunut sisäreunalta "harjoille". <-- Hankala selittää tota kulumista. :D
jaarvio Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2010 Renkaasta tuo tulee. Omassani piti myös tuota ääntä takaa. Ei kuulu juurikaan enää kun vaihdoin etu-ja takarenkaiden paikkaa. Ilmeisesti edessä hieman parempi äänieristys. Renkaina Dunlopin orkkis runflätit.
Turbo 69 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2010 Minulla oli entisessä (02 cooper)sama vika valojen kanssa,polttimet kärys vähän väliä.Ilmeisesti tyyppivika,liikaa jännite heittoja.
johnny Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2010 omasta en jaksa enää polttimoita vaihtaa.. ajelen sumareilla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään