Guest Nuno Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2007 Tere, eli seuraavia kokemuksia tuosta aikasemmin mainitsemastani korjauksesta laakkosella. Eli tuon ohjaustehostimen korjauksen hinnaksi tuli rapiat alle 900e, tässä on kyllä mukana 1l shell helix 0W-40:stä ja ajovalon johdon vaihdot jotka maksoi noin 50e yhteensä. JA ennen kaikkea tuo litra öljyä MAKSOI himpun verran yli 20e!!!! Olis se kiva kun se auton manuaali sanois tarkemmin kun jotain ACE... tms mitä öljyä sinne autoon pitäisi laittaa. Joo mut toivokaa että ei mee ohjaustehostin rikki, maksaa meinaan mammonaa toi korjaus. Moottoriöljyksi käy mikä tahansa BMW Longlife luokiteltu öljy, jos käyttää longlife huoltoväliä. Muutkin öljyt käy, mutta silloin pitää pitää itse huoli vaihtovälistä ja auton huoltovälinäyttöön ei ole uskominen. Ohjaustehostimeenko ne tuota Helixiä laittoi? Sitä saanee litran purkeissa halvemmalla Shelliltä suoraan. n.
Esaiah Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2007 Tere, eli seuraavia kokemuksia tuosta aikasemmin mainitsemastani korjauksesta laakkosella. Eli tuon ohjaustehostimen korjauksen hinnaksi tuli rapiat alle 900e, tässä on kyllä mukana 1l shell helix 0W-40:stä ja ajovalon johdon vaihdot jotka maksoi noin 50e yhteensä. JA ennen kaikkea tuo litra öljyä MAKSOI himpun verran yli 20e!!!! Olis se kiva kun se auton manuaali sanois tarkemmin kun jotain ACE... tms mitä öljyä sinne autoon pitäisi laittaa. Joo mut toivokaa että ei mee ohjaustehostin rikki, maksaa meinaan mammonaa toi korjaus. Moottoriöljyksi käy mikä tahansa BMW Longlife luokiteltu öljy, jos käyttää longlife huoltoväliä. Muutkin öljyt käy, mutta silloin pitää pitää itse huoli vaihtovälistä ja auton huoltovälinäyttöön ei ole uskominen. Ohjaustehostimeenko ne tuota Helixiä laittoi? Sitä saanee litran purkeissa halvemmalla Shelliltä suoraan. n. Tuo helix meni ihan moottoriin. mut joo niin aattelinkin että sitä saa halvemmalla suoraan kaupasta... Ja syy siihen miksi sitä sinne halusin oli että kun katselin moottorin öljy tilannetta tuossa ennen huoltoon menoa niin ei tikku kastunut ollenkaan ja huoltoon oli auton näytön mukaan noin 3500km... eli ei ihan viittiny höyryillä ajella tota vikaa kolmee tonnii ennen huoltoo. Mistä muuten tuon BMW longlife öljyn näkee? Silloin tällöin kun olen noita öljypurkkejan kaupassa katsellut niin empä tuollaista merkintää ole tainnut nähdä.
jiikoo Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2007 Mistä muuten tuon BMW longlife öljyn näkee? Silloin tällöin kun olen noita öljypurkkejan kaupassa katsellut niin empä tuollaista merkintää ole tainnut nähdä. Tuolla jotain aiheeseen liittyen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään