Guest koa Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Kiilahihnapyörä pitäisi saada irti moottorin ollessa paikoillaan. Syyläri jo irti ja hihnapyörän kiinnityspulttiinkin päästy käsiksi mutta...Miten "lukita" moottori paikoilleen, ettei pyöri mukana? Ja kuinkas ton kiinnityspultin kierteen kanssa, onko se vastakierre eli avautuu myötäpäivään? Vai normaali eli avautuu vastapäivään? Neuvoista kiitollinen.
Guest ministeri Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2005 Startti pois ja vanha iso meissele tai vastaa kalikka vauhtipyörän hampaiden väliin.Ihan normaalit kierteet on.Voi tarvita ulosvetäjää tai pikku napautus vasaralla riittänee.
Guest koa Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2005 On se lujas...ei vaan lähde. Nyt tarttee miettiä, josko irrotan koko myllyn? Sit ainakin pääsee paineilma vehkeillä kunnolla käsiksi.
Guest m1n1 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2005 Noin 19 millinen hylsy hampaiden ja kytkinkopan väliin startin aukon kohdalle, niin ottaa tukea kahdesta hampaasta ja pysyy hyvin paikoillaan. Sitten vaan kaksin käsin vääntämään auki ja jos olet lukkolevyn reunan vääntänyt irti, niin jo on ihme jos ei lähde. Ei voi olla niin tiukassa.
Guest jone Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2005 Onnistuisko niin että pistät sinne jäykän vääntimen ja hylsyn ja pyöräytät sitte pikkusen konetta startilla.. Noin olen saanu muutamasta autosta irti mutta siinä pitää vaan olla hirmu tarkkana..
Guest koa Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2005 Kiitti vinkeistä...Aloitin kuitenkin jo moottorin irroittamisen, en pelkästään kiilahihnapyörän takia vaan muistakin syistä. Kun saan myllyn pois niin eiköhän aukea..:-)
Recommended Posts