Sirma Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2007 Siis oletko menossa elokuun eka viikonloppu Jyväskylään? Minä en itse jäisi pois mistään hinnasta! Tuskin edes muistan monennetko.. aina kesän lopetus kohokohta... ;D Jos et ole koskaan käyny, olet missannut jotain hienoo!!! Vielä jos sieltä pätkäsis kaksoisvoiton Hirvonen-Grönholm tai toistepäin! Äänestä ny ihmeessä! :D
Heppu Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Siis oletko menossa elokuun eka viikonloppu Jyväskylään? Vaikea sanoa, kun asun jyväskylässä. ;) Vuodesta -68 olen katsellut kisoja satunnaisesti. Ehkä aktiivisemmin 70-luvulla, kun pikataipale meni vanhempien kesämökin vierestä. En ole enää 2000-luvulla pikiksillä käynyt, kun on liikaa porukkaa joka paikassa. Suosin paikallisia pienoisralleja, joissa kerkee nähdä paljon enemmän mitä neste-rallin ruuhkissa. Käyn kyllä joka vuosi neste-rallyn rallikeskuksessa, koska se on tuossa lähellä.
Bättis Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Kyllä ..... varmaankin taas ehkä jälleen kerran .... Ekan kerran olin katsomassa ..... v.1958 eiku v.1959.... ;D ;D ;D EDIT: Sylvia Österberg Volvo P544 ( S ) v.1960 Jyskälässä Harjun EK:lla nousemassa ylös harjun päälle. ( Ostin ekan kinofilmikameran viimeisellä tilillä ennen SA.inttiin lähtöä ) :D :) Mini Harjun EK:lla joskus 1960-luvun alkupuoliskolla ... ( Huom. Se oli silloin jo suurta juhlaa ... katsojat olivat kuin "kirkossa pyhäpuvuissaan" )
Sirma Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2007 huh huh huh, onneks kukaan ei oo äänestäny että 'täyttä humpuukia' ;D ;D ;D mä oisin voinu suuttua :D
Heppu Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2007 No niin ... olis muutama foto kalleriassa tämän vuoden tapahtumasta. Ne on otettu rallikeskuksen näyttelystä. http://www.mini2-finn.com/gallery/old-finn Ex. Mäkinen/Hopkirk oli näytillä ... http://www.mini2-finn.com/gallery/sattuma Löytyi näyttelyosastolta toinenkin mini ...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään