Guest ministi Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2004 Raportoi Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2004 Onko kellään tietoa onko suomesta saatavana savunharmaalla laminaatti kalvolla laminoitua tuulilasia?Pronssinen kyllä löytyy mut ei oo samanlainen.Sivulasit teetätin samanmoisesta savunharmaasta lasista
Guest ketzi Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2005 Itse ostin jaakko tuotteelta paneliasta takalasin. Mutta kaikkia laseja on saatavilla tuolta. 02-8647228 (keskus) 02-8654758 (lasimestari)
Guest ministi Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2005 mikäs mesta toi on?Mä meinasin soittaa Pilkingtonille Ylöjärvelle ja kysästä että pystyykö ne mulle yhen tekemää ku niillä kuulemma on savunharmaata laminaattikalvoa olemassa....tiedä sitten että suostuuko yhtä kappaletta tekemää.
Guest ketzi Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 http://www.jaakko-tuote.fi/
Guest nike Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2005 Missä teetätit Ministi ja milloin omat lasisi? Onkos kellään kokemusta tai näkemystä, kestääkö laminaatti lasi ovenikkunoina (kioski)ja avattavissa takasivu ikkunoissa (ilman kehyksiä)?
Guest ministi Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2005 Teetätin Jurvasen lasiliikkeessä Tuusulassa viime kesänä.Mulla on kans kioski ikkunat omassa minissä.Meinasin teetättää laminoidusta mutta päädyin karkastuun lasiin.Laminoitu lasihan on ns.pehmeetä lasia ja halkeaa herkästi ni se voi haleta ku lyö oven kiinni.Sen takia olis hyvä että lasi olis karkastu.On olemassa valmiiks laminoitua lasia ja siihen voi porata niitten lukkohakasten reiät....mutta mitä se laminaatti tykkää siitä kun sitä ruvetaan karkasemaan.?Lasihan kuumennetaan n.800 asteeseen ja jäähdytetään sen jälkeen ni se karkastuu.Voi olla laminaatista muisto jälellä.Pitäs melkee kysyä että voiko mikään lasifirma valmistaa karkastua laminaatti lasia.Onhan niitä kyllä esim.500 srj Bemarissa sellasia sivulaseja mutta se on taas Pilkingtonin juttuja se.
Guest ministi Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2005 että semmosta.Suosittelen ihan pelkkää karkastua lasia.Miks muuten pitäs olla laminoitu lasi?
Guest nike Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2005 Oompa kyselly pitkin syksyä tämmösiä laseja. Sävy ois savunharmaa tai ehkä pronssi. Tuulilasin valonläpäisy 75%. Etusivulasit, läpäisy 70%. Takasivulasit,läpäisy n30%, näihin saranan reijät ja lukon reikä.Takalasin läpäisy n30%. No, jaakko-tuotteella on vain kirkasta ja vihreää. Kuttilan lasilla sama juttu. Erikoistuulilasilla ukkeli suositeli juuri laminaatti lasia ympäriinsä josta voisi löytyä sävyt ja tummuudet kunhan soittelee lasinvalmistajille. Että jos joku tietäis missä vois näillä vaatimuksilla teettää lasit, niin voisimpa ehkä tarjota vaikkapa ohrapirtelön.
Guest ministi Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2005 En uskokkaa että saat mistää just tommosia ikkunoita.Saisin hankittua sulle ihan "perus" tummuudella tehdyn pronssisen tuulilasin jos se käy.Olen ite autolasiliikkeessä töissä.
Guest ministi Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2005 mulla on etusivulasit savunharmaata karkastua lasia...tosin 4mm paksua mutta ei sen väliä.Niissä tais valonläpäsy olla 80 prosenttia jos en väärin muista
Guest nike Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2005 Laitappas numero niin soitan sinnepäin.
Guest ministi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2005 katon sen numeron ku meen maanantaina töihin.saat sen sitte.Sieltä paikasta saa sit vaan suoria laseja.
Guest ministi Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2005 käy kattomassa tulta tietoja siitä Jurvasesta http://www.saunalahti.fi/unilam/index.html
Guest ministeri Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2005 Onko noilla firmoilla yleensä valmiit mitat vai pitääkö vanhat lähettää mitattavaksi?
Guest ministi Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2005 kannattaa lähettää vahnat lasit tai kartonki mallit ni tulee edes sinnepäin ne lasit
Recommended Posts