Guest venla3 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Raportoi Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Lohko on nyt koneistamolla, jossa porataan uuden männät paikalleen. Myös kampi hiottavana ylikoon laakereille. Nokaksi kent 276. Siellä neuvoivat säätämään ajoituksen vain merkit kohdakkain periaatteella. (jakopää) Olen kuitenkin antanut itseni ymmärtää, että apuna olisi hyvä olla heittokello ja asteikko. Minkälaisia kokemuksia?
Guest ministeri Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Raportoi Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2004 Erittäin suositeltava toimenpide.Siinä vähän iltalukemista... http://www.prostreet.fi/tekniikka-ohjee ... oitus.html http://koti.mbnet.fi/stabil/autot/austi ... oitus.html
Guest 970s Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Raportoi Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2004 Yhdellä teräsjakopäällä merkit kohdallaan ja ajoitus yli 10 astetta poskellaan, kun kellotin nokan astelevyn kanssa. Suosittelen. Ei ole kummoinen toimenpide kun tekee sen kasausvaiheessa. On ainakin yksi murhe vähemmän kun ihmettelee tehojen puutetta :-)
Guest venla3 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2004 Raportoi Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2004 Kiitoksia vinkeistä. Otin vaariin ja hankin heittokellon, josta on hyötyä muidenkin vehkeiden venojen säädöissä. Mistähän mahtaisi löytyä astelevy? Se pitäisi myös hankkia. Onko ehdotuksia?
Guest nike Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2004 Raportoi Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2004 Kirjakaupoissa on myynnissä muovisia astelevyjä, se kaksipuoleisella teipillä siivuun kiinni. Ite tein auto cadillä astekiekon jonka tulostin.
Guest venla3 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2005 Eipä meinannut löytyä asteikkoa läheltä. Tilasin lätyskän autoracingista. Kuinka helposti minin 1275 puolimoottori pyörii, kun momentissa? Kaikki uudet laakerit, kaulat, poraus ja 21253 männät (öljyttynä).
Recommended Posts