jarna Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2009 etuvalojen korkeussäädöt molemmissa lampuissa jäävät jumiin meisselillä vääntämällä kun auttaa niin vähän aikaa pelaavat ja taas jää jukeliin. rakenne näyttäisi olevan sellainen että koko umpio uusittava. eikä varmaan saa ku laakkoselt tilattua tietyst onko kukaan muu vaihtannu umpioita ai jaa 03 cooper kyseessä.
Mini_Jani Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2009 Itellä sama homma... Viime talvena ei toiminu ku oikeanpuoleinen, ja nyt ei toimi kumpikaan. Jänskättää vaan viedä katsastukseen, kun mun tietojen mukaan ne testaa siellä, että toimiiko toi korkeussäätö. Mun mielestä ihan turha koko systeemi, eikä huvittais katsastusmiehen takia ruveta hommaamaan uusia umpioita =)
jarna Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2009 Itellä sama homma... Viime talvena ei toiminu ku oikeanpuoleinen, ja nyt ei toimi kumpikaan. Jänskättää vaan viedä katsastukseen, kun mun tietojen mukaan ne testaa siellä, että toimiiko toi korkeussäätö. Mun mielestä ihan turha koko systeemi, eikä huvittais katsastusmiehen takia ruveta hommaamaan uusia umpioita =) Joo ne on pelattava katsastuksessa vm 97 ja uudemmat autot valojen korkeussäätö pelattava jos on asennettu kyselin umpioiden hintaakin laakkoselta 290 egee kappale et sillee
Laza Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2009 Saako noita umpioita helposti avattua itse? Vai onko sen verran tiukka paketti ettei parane koskea...
Manke Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2009 Mulla ei ole kyllä ikinä katsottu katsastuksessa että toimiiko se korkeuden säätö, valojen suuntauksen kyllä katsovat.
Mini_Jani Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2009 Kattelin just tossa motonetin sivuja, ni sieltä löytyy H7+H7 umpiot 2002-2004 mallin miniin (ei lyhdynpesimelliisiin) hintaan 89 kpl. Eli aika paljon edullisemmin ku laakkoselta. Sitäkin ajattelin, että pystyykö ton korkeussäädön poistamaan kokonaan ottamalla vaan sen katkaisijan irti ja laittamalla jonkun tulpan siihen tilalle, vai pitäiskö ne moottoritkin saada sieltä pois... Ku ite oon ymmärtäny et toi korkeussäätö on hyödyllinen vaan jos vetää peräkärryä tai asuntovaunua, ku sillon auton keula nousee ja siitä saa sitten säädettyä taas valot kohdalleen. En ite ole ainakaan tota miniä veturiks ostanu :-/
MikaJ Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2009 Älä niitä pois ota, ne ovat pakollinen katsastusvaruste autossasi.
jarna Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2009 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2009 Saako noita umpioita helposti avattua itse? Vai onko sen verran tiukka paketti ettei parane koskea... Ei saa avattua kun rikkomalla lasi liimattu niin kovasti kiinni eikä muuta kautta pääse koivusen tukun kautta sain uudet umpiot 125 egee kpl tänään laitoin kiinni ja taas pelittää säädöt ja valotkin taas kirkkaammat ja sana valmistaja kun alkuperäisillä motonetin lamput tehty jossain indokiinassa ei halvinta voi laittaa et kestäävät edes jonkun vuoden
JPTT Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2009 Raportoi Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2009 Saako noita umpioita helposti avattua itse? Vai onko sen verran tiukka paketti ettei parane koskea... Ne on yleensä liimattu kasaan. Minin umpiosta en tiedä, mutta siis normaalisti umpiot saa auki kun pistää uuniin 200 asteeseen pellille 15 minuutiksi -> joustava liiima antaa periksi. Tarvii tietysti hanskat ja uutta liimaa vanhan tilalle. Jos googlettaa ahkerasti, niin löytynee ohjeita. Esim. bmw angel eyes asentajilla pitäisi olla kokemusta aiheesta. Jos ei liimaa huolellisesti kasaan, voi kerätätä ylimääräistä kosteutta sinne umpioon. Mamma saattaa tosin suuttua uunin väärinkäytöstä. ;D
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään