Guest mikeb Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2003 Raportoi Jaa Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2003 Kannattaako 850cc lähteä virittämään ja paljonko siitä voisi saada kohtuullisella vaivalla tielle potkua? ja millä konstein? Peli on muuten kohtuullisen ehta eikä muuten vaihdon tarpeessa. Vai kannataako unohtaa ja vaihtaa isompaan. Käsittääkseni 1000cc:n saa vielä vaihtaa kunhan muutoskatsastaa. Kiitos Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest vp Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2003 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2003 kiinnostaisi myös minua Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest leeharvey Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2003 Raportoi Jaa Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2003 850 koneen "pullonkaula" lienee kansi. Sen madaltaminen paljoa ei onnistu ja täten korkeita puristussuhteita ei saada. Kannen vaihdolla tuokin ongelma kaiketi pienenee. Se mikä kansi kannattaisi vaihtaa onkin minulle mysteeri. Ennen vanhaan käyttivät ilmeisesti S:n kantta, mutta tänä päivänä tuo lienee kannattamaton vaihtoehto hintojen takia. Joku viisaampi osaa sanoa mikä muu kansi soveltuisi käyttöön. Tehoja saa varmaan sen verran ettei jää liikenteen jalkoihin. Monasti taitaa vain tuon moottorin vaihto olla helpompi ratkaisu. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest rami Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2003 Raportoi Jaa Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2003 850 Minin virittäminen EI kannata ollenkaan. Jos haluat "potkua tielle" hank 1200 mailerin moottori, levyjarrut jne. Säästä se 850 moottori muuhun käyttöön. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts