Guest rockboy ́79 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2002 Raportoi Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2002 Omistamani Vuoden 1965 Austin mini tarvitsisi ajan mittaan uuden takakelkan, hitsisaumaa alkaa jo olla pian riittämiin.Mallissahan on hydrolactic - jousitus, joten mitenkähän tuon mallin takakelkkoja on saatavilla? Olen vain törmännyt aina myynnissä oleviin kumijousitus - malleihin.Kelkka olisi tarpeellista jostain saada, sillä "Hydrolastic - jousitus, silta yli kuoppien" on mukavan pehmoinen jousitus, enkä kumijousitukseen alkaisi mielellään vaihtamaankaan. Olisikohan tietoa/kokemusta aiheesta?
Guest morris66 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2002 Raportoi Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2002 Englantilaisten minilehtien mainoksia selaillessa on sattunut silmiin useammankin eri firman myynti-ilmoitus hydrolastic kelkasta. On tainnut olla vähän kalliimpi kuin kuivakelkka. Ei luulisi olevan ongelma hommata sellainen suomeen esim.jonkin suomalaisen Mini varaosa myyjän kautta.Käytettyä ehjää et varmaankaan löydä.
Guest morris66 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2002 Raportoi Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2002 Vielä siitä paremmuudesta. Itse vaihdoin hydrolasticit kumijousitukseen enkä ole katunut hetkeäkään.
Guest olli Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2002 Raportoi Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2002 Mua kiinnostaisi saada jostakin noita Hydrolasticin putkia...se pisin (edestä taakse) vuotaa _tietysti_. Mistähän saisi, meneekö teettämishommiksi?Hydroa en pois vaihda, sen verran mukava se on.
Guest morris66 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2002 Raportoi Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2002 ainakin minitron kauppaa hydrolasticin putkea hintaan 50€.Onhan se moisesta putkesta kova hinta mutta helpommalla pääsee kuin että lähtee hakemaan.
Guest olli Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2002 Raportoi Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2002 Minitronin putki on miniin, en tiedä meneekö sama Maileriin pituuden puolesta...täytyypä mittailla ellei joku tiedä vastausta?
Guest ulmanen Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2003 Raportoi Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2003 Kelkoilla kuulemma jopa sama valmistusnumero. Eli ei ole olemassa erikseen hydon kelkkaa. En ole varma asiasta mutta siinäpä sulle selvitettävää
Guest morris66 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2003 Raportoi Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2003 kyllä vaan on. Hydrolasticin kelkasta on helppo tehdä "kuiva" kelkka. Toisin päin vaikeampaa. Kelkat on muuten samanlaisia , mutta kumielementin ja hydrolastic "jousen kiinnitykset kelkan torneissa on erilaiset. Olen asiasta varma.
Guest mormegil Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2003 Raportoi Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2003 Minitronin listalta löytyy: "Takakelkka, hydrolastic 300,00 Takakelkka, kumijousitus 230,00" Joten kannattanee kysyä sieltä asiasta.
Recommended Posts