Guest 970s Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2001 Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2001 Tekaisin sivullisen tarinaa + kuvia A+:n jakajan sovittamisesta vanhaan lohkoon. Jos vaikka jollakin on käynyt mielessä... http://www.geocities.com/jharkola/turbodizzy_fin.html Onnistuu tietenkin myös toisin päin, jos A+:sta puuttuu jakaja. t. Jukka Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest p23240 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2001 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2001 GURU Jukka asensi ko jakajan mun Miniin ja se toimii pirun hyvin. Kone heräsi eloon, kun ennakot alkoi olemaan kohdillaan. Aikaisemmin koneessa ei tapahtunut juuri mitään, ennenkuin ahdin alkoi toimimaan. Hernesaaren "säätöpenkissä" (suoralla) vain paukahti oikea eturengas. Ennen paukahdusta kyllä suti ihan kivasti. =) ISOT kiitokset GURU Jukalle !! T:Markku Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 970s Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2001 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2001 Pikku täsmennys ylläolevaan. Markulla on vielä testosteronit tapissa ! Kyseessä turbo-Mini, jossa aikaisempi jakaja oli täysin lukittu. Ei alipainesäätöä, ei keskipakosäätöä. Laiska alakierroksilla, ahdin hidas spoolaamaan mutta 4500 rpm kierroksilla potki persuksiin. Mielenkiintoinen ajettava... Vaihdettiin turbo Metron jakaja vanhaan lohkoon ja laitettiin sytytysennakko jonnekin. Epämääräiset ajoitusmerkit eivät juuri auta asiaa... Vaihdoin tyjhäkäyntisuuttimet ja kiihdytyspumpun isommiksi, väänsin ilmaruuvin pienemmälle ja pojat lähti säätämään autoa. Ennakko oli liian myöhäisellä ja muutaman aikaistuksen jälkeen alkoi pelaamaan eri lailla. HUOM ! Turbon jakajassa on alipainesäätö ja se todella tarvitsee sitä jos ajaa normaalia kaupunkiajoa. Webmaster voisi muuten sensuroida nuo GURU-jutut, huru-ukko sopisi paremmin... Jukka Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts