Guest morris66 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2001 Raportoi Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2001 tietääkö kukaan pitääkö mk1:sen etukelkan yläkiinnityskohdan ja rintapellin poikkipalkin väliin laittaa metalli "laatta"? Omassani ei sellaista ollut mutta olen joissain autossa nähnyt sellaisen olevan. vahvuus oli kai joku 5 mm. Vai onko kyseisellä laatalla mitään merkitystä?
Guest itirron Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2001 Raportoi Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2001 Kyllä suurimmassa osassa mk1 autoja sellaiset laatat on. Kyseisen laatan tehtävä on todennäköisesti vahvistaa poikkipalkkia, ettei ko. palkki mene kasaa kun kelkan pultit kiristetään.
Guest morris66 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2001 Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2001 kiitos vastauksesta! Onko sinulla tai jollain muulla tietoa minkä mallinen (pituus, leveys, paksuus) laatta on vai käykö esim 5mm teräspalanen luonnollisesti kahdella reiällä porattuna väliin, vahvuus joku 5mm ja pituus ja leveys kelkan yläpinnan mukaan.
Guest 970s Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2001 Raportoi Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2001 Levy on muistaakseni kelkan yläpinnan muotoinen ja siinä on kolme reikää, kaksi pulteille ja keskellä isompi jousipuristinta varten. Muistuttaa hieman SU HS2:n tiivistettä.
Guest morris66 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2001 Raportoi Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2001 tottahan toki reikä myös jousipuristinta varten! eikun tekemään! kiitos vastauksista.
Recommended Posts