syrkö Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Jep, elikkäs kiikarissa -02 cooper ajettu 184tkm. kosmeettiset viat havaittu ulkoa ja sisältä, kone käy nätisti ja kulku puolikin ok. Moottoritilassa öljyntäyttö ja ohjaustehostimen korkin ympärys öljyssä, koneen alus hieman märkä öljystä (ei paljon), ohjaustehostin suhisee, taitaa kuulua asiaan Mitäs sanotte noista havannoista ja mitä muuta kannattaa ottaa tarkkailuun, auto myynnissä yksityisellä. Vai jätetäänkö kärry ostamatta! ja siirrytään heti 4000e. kalliimpiin ja vähemmän ajettuihin? Paljonko tuo kone yleensä kestää? T.Marko
Laza Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2008 Meidän entinen -01 cooperi söi vähän öljyä, sitä kannattaa ainakin tarkkailla. Ojaustehostin ja vaihdelaatikko lienevät sellaisia kohteita mitä kannattaa ainakin testailla ja tarkkailla. Koita saada selville onko niille jossain vaiheessa tehty jotain. Tehostimen vinkuna on ainakin normaalia, vaihteista ei pitäs kuulua mitään kummallisempaa. Katso vielä takaluukun märkyys, eli ovatko tiivisteet vuotaneet ja takaluukun verhoilut märkiä. Ei kai siinä sen kummempaa, kai tuon verran ajettuun väkisinkin jotain remppaa tulee jossain vaiheessa vastaan.
syrkö Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2008 ok. käympä vielä uudelleen ajamassa ja tutkimassa ennen ostopäätöstä.
Rane Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2010 Lainataanpas vanhaa viestiä. Mahdollisesti tulee hankintaan (harkintaan) Cooper hintaluokassa 10-14t€ ja mielelläni haluaisin kuunnella minkälaisesta kulkineesta on kyse. Itsellä kun ei ole kokemusta kuin noista -60 luvun Coopereista :P Elikkäs ne perusjutut mitä tulisi katsella läpi kun menee kinnereitä katselemaan ja toiseksi kiinnostaisi minkä verran tuota polttoainetta nämä kuluttavat ? Kiitos ja anteeksi 8)
Turbo 69 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2010 Vähän vaikee sanoa,mitä pitäs erikseen katsoa.Kaikki taitaa olla yksilöitä,kannattaa katsoa yleisesti niin kuin muitakin kulkineita.Vaimo sai menemään vähimmillään 6.2l maantie ajossa(-02 Cooper Pep)Ylärajahan riippuu kaasujalan painosta >:D .Suurin harmi meillä oli takajarruista,tuppasi kässäri jumittamaan.
skithund Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2010 Jos lontoonkieli taittuu, niin Motoringfilessä on melko kattava (ja vanha) "ostajan opas", josta saa ainakin jotain vinkkejä. Tuossa on myös kerrottu suurimmat huolenaiheet eri vuosimalleissa. http://www.motoringfile.com/mini-r50r53-buyers-guide/
jvuotila Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Tankkaus.com - uudet bensa Minit noin 6,5 litran keskikulutuslukemilla näyttää olevan.
skithund Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Ja tuolta sekalaista seurakuntaa: http://www.fuelly.com/car/mini Vasemmasta yläkulmasta "Metric" linkki, niin saa järkeä tilastoihin. Omani näyttäis 8.5L/100km kulutusta 8000km otannalla.
jiikoo Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Tankkaus.com - uudet bensa Minit noin 6,5 litran keskikulutuslukemilla näyttää olevan.Tuorein malli ilmeisesti kuluttaa sen 2 litraa vähemmän ahtamattomana kuin edeltäjänsä. Ahdetuissa lienee vähintään sama ero vanhempi vs, nykyinen. Eli uusin ahtamaton 6-7 l/100 ja edeltäjä 8-9 l/100.
jvuotila Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Tässä on oman diesel minin kulutuskäppyrät mikäli tuo naftapeli kiinnostaa.
Rane Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Kiitoksia tiedoista,ilmeisemmin joudun tyytymään vapari bensa malliin,jotta nykyisen kulkineen (206 RC) kustannuksista pääsisi alemmaksi. Kilsoja autoon tulee kertymään max. 17tkm/vuodessa,joten tuon dieselin hankinta kariutuu siihen (omistuksessa jo yksi diesel pirssi,jolla pääosa ajoista suoritetaan). Sellainen on pistänyt silmään että kosteahkolla/kylmällä säällä monen minin lasit ovat olleet kohtuu huurussa,onko tuo lämppärijärjestälmä kehno vai onko tuo vain ei ilmastoinnilla varustettujen ominaisuus ?
Turbo 69 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Huurussa?Omassa ei ole ollut lasit milloinkaan huurussa edes talvikelissä,tosin auto aina yöt tallissa(kylmä)ja sisätilan lämppäri.
Rane Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Huurussa?Omassa ei ole ollut lasit milloinkaan huurussa edes talvikelissä,tosin auto aina yöt tallissa(kylmä)ja sisätilan lämppäri. Tuota Tre-Hki väliä kun joutuu aina silloin tällöin hinkkaan,niin siinä on hyvin aikaa pällistellä vastakkaista liikennettä,niin useampi kippo on tullut vastaan jossa kaikki ikkunat ihan huurussa :( Tai sit mä oon ollut ihan unessa 8)
Turbo 69 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2010 Joko ne ei osaa käyttää puhallusta oikein tai sitten on sisätilat erittäin kosteina eli vuoto jossain tiivisteissä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään