Dille Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2016 "Talviautosta" akku latailtu huvikseen. Samalla sulatin jääklimpin akkukotelosta ja kuivasin sen. Mustä lie vettä päässyt n2cm sinne. Takakontin lukko näyttää antautumisen merkkejä,onkohan vika mikrokatkaisiassa vai talviko vain kiusaa kun jouduin availemaan sen vaijerista penkin alta? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
next Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2016 Mikrokytkin tai sen johto poikki/menossa poikki. Useampi mini tullut omistettua ja kaikista olen joutunut noi kertaalleen korjaamaan. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2016 Eberillä on 240350000000 varaosanumerolla oleva BMW:n CAN-bus ohjain, mahtaisiko toi sopia MINIinkin? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Igor Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 "Talviautosta" akku latailtu huvikseen. Samalla sulatin jääklimpin akkukotelosta ja kuivasin sen. Mustä lie vettä päässyt n2cm sinne. Lisäjarruvalon tiiviste vuotaa. Mini1380 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Dille Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2016 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Tommik Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2016 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2016 Letkulämmitin / letku kannatta vuorata kunnon eristeellä. Auttoi aikanaan Italialaisen lämmönousuun huomattavasti. Osa haukkuu että turhia kapistuksia mutta parempi kuin ei mitään... Lohkolämmittimen vastuksen tappajaksi osoittautui aikoinaan parkkihalleissa käytetty kiertävä ohjaus. Eli lämmitin oli 5-10 min päällä ja taas pois 5-10min jne.. Vastus "karstottui" ja poltti itsensä. Tämän toteamiseen meni kylläkin pari talvea mutta uhreja oli useampia.. En tiedä millä logiikalla aikoinaan myytävänä ollut lämpötilan mukaan säätyvä lämmitysroikka on suunniteltu. En käyttäisi jos perustuu jaksottamiseen... Ylläpitolaturina ollut kiinteästi Bilteman halppis 2A laturi ja ei ongelmia. Joku mystinen juttu on 2h lämmityksen jälkeen. Käynnistyy hienosti ja käy tyhjäkäynnillä ok ~1100rpm. Kun lähtee liikkeelle niin ok. Kun ajettu 15m ja painan kytkimen pohjaan, auto sammuu. Epäilen että joku hämää moottoria koska tyhjäkäynti vain 800 rpm eli "ryyppy" hyppää pois päältä. 2 min ajon jälkeen ei enää ongelmia mutta tyhjäkäynti on sitten tuossa 800 rpm. Lämpöisenä heittelee 770 rpm paikkeilla. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään