duk Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2012 Jepulis, kesärenkaat alla ja tiet kuivuu, muillakin näköjään tullut mieleen pikku potkun lisääminen ;D Katsotaan josko löytyisi jostain muualta lainaan, vaikka ei tällä nyt onneksi niin hirveää kiirettä ole :D
scooper Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2012 Yhdenlaista MINIn remmiahtimen hihnapyörän ulosvetämiseen tarkoitettua ulosvetäjää 10min. käyttäneenä täytyy todeta, että ilmeisesti tuo skithund:n huoralaite on jopa toimiva? Hihnapyörän pitäisi muussa tapauksessa irrota millä tahansa riittävän järeällä ulosvetäjällä.
uZu Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2012 Yhdenlaista MINIn remmiahtimen hihnapyörän ulosvetämiseen tarkoitettua ulosvetäjää 10min. käyttäneenä täytyy todeta, että ilmeisesti tuo skithund:n huoralaite on jopa toimiva? Hihnapyörän pitäisi muussa tapauksessa irrota millä tahansa riittävän järeällä ulosvetäjällä. Muussa tapauksessa konetta täytyy nostaa 20-25cm ylöspäin paikaltaan. Oikeanlaisella kalulla riittää hyvin paljon vähempi nostaminen, jolloin tarvitsee irroittaa vain koneen etupään tuennat.
wilbon Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2012 Asun Helsingissä ja mielelläni noukkisin lainaan pääkaupunkiseudulta. Kevätpörriäinen riivaa ja ulosvetäjällä on kysyntää :) Omani on kahden ulosvetäisyn kierroksella Keski-Suomessa ja paluun ajankohdasta ei ole täyttä varmuutta. En tiedä löytyisiköhän jostain muualta? Kaupasta löytyy mut mut.. Saattaa vielä susirajan kautta kiertää.. Jos vaan sulle käy laitan sitten postilla takas jos kävis jyppiä fanittamassa...
skithund Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2012 Asun Helsingissä ja mielelläni noukkisin lainaan pääkaupunkiseudulta. Kevätpörriäinen riivaa ja ulosvetäjällä on kysyntää :) Omani on kahden ulosvetäisyn kierroksella Keski-Suomessa ja paluun ajankohdasta ei ole täyttä varmuutta. En tiedä löytyisiköhän jostain muualta? Kaupasta löytyy mut mut.. Saattaa vielä susirajan kautta kiertää.. Jos vaan sulle käy laitan sitten postilla takas jos kävis jyppiä fanittamassa... Jesh, kiertoon vaan.
wilbon Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2012 Tnx Mites tarkka toi ahdin on noista elementeistään? Muutamia naarmuja "siivissä" 112tkm taulussa. Normaalia kulumaa? Vai kannattaako huolestua että saa maksimi buustit...
uZu Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2012 Oli muutama testeri saatavilla, joten laitoin mopoauton narun päähän. Moottorinohjaukselle ei ollut ilmestynyt mitään vikakoodeja pyörän vaihdon vuoksi. Annoin autolle kenkää ja totesin imuilman lämpöjen nousevan maksimissaan 64 asteeseen. Ulkoilma oli noin 4 asteista. Ahtoja oli maksimissaan 1,1bar. Käyrä näytti terveeltä, eli hihna ei enää lipsu. Vbox oli myös käytettävissä, mutta pitovaikeuksien(kitkarenkaat, pölyiset tiet) vuoksi piti suorituskykymittaukset jättää isompien vaihteiden kanssa kiihdyttelyyn. Tarvii kahlata tuo data läpi joku ilta, jos löytäisi jotakin vertailukelpoista aikaa.
MikaJ Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2012 Annoin autolle kenkää ja totesin imuilman lämpöjen nousevan maksimissaan 64 asteeseen. Ulkoilma oli noin 4 asteista. Sanoisin imulämpöjä "järkyttäviksi", mikäli ne oli ajossa mitattu. Ehdottomasti tehokkaampaa välijäähdytystä.
wilbon Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2012 Laitan oman irroitustyökalun tilaukseen, joten voi laittaa etiäpäin jos on menossa jollekkin.
uZu Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2012 Lämpötila on ajettaessa mitattu. Järkyttävä on hyvin kuvaava sana. Sitten taas toisaalta tuo piikki tuli todennäköisesti ykkösvaihteella rajoittimen kohdalla. Tilanne, jossa tällä autolla ollaan loppujen lopuksi hyvin harvoin.
Khato Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2012 Meikä taisi saada ensi maanantaille dynoajat(eli vaihtoajan), joten sen jälkeen tool lähtee eteenpäin.
duk Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2012 Rankan kuuloiset lämmöt kyllä. IC koneen päällä nostaa kyllä lämmöt paikallaan tyhjäkäynnillä tuonne päälle 60 °C vakionakin, mutta ajossa viilenee. Omaani meinasin vaihtaa -17 % hihnapyörän kaveriksi GP:n välijäähdyttimen, pitää mittailla millaisiin lämpöihin tuolla pääsee kun saa hilut kiinni. Hihnapyörän kanssa ajattelin kokeilla ihan normiulosvetäjää. Vaihdan ahtimeen öljyt samalla niin joutuu joka tapauksessa irroittamaan koko laitoksen.
Khato Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2012 Vaihto suoritettu ja työkalukin hoidettu kuntoon. Jos ei wilbon sitä seuraavaksi ota, niin seuraavaa osoitetta PM tai palauttelen skithundille sen.
wilbon Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2012 No laita tulemaan.. Laitoin pm yhteystiedot.
Khato Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2012 Heitän sen huomenna tulemaan.
wilbon Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2012 No niin hihnapyörä on irti Tuommosia pieniä naarmuja on noissa ahtimen elementeissä..
MikaJ Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Eihän naarmut tietenkään hyvästä ole, mutta on paljon pahempiakin tullut nähtyä. Tuottoa tietenkin nuo laskevat, kun ei lamelli/kotelo liitos enää ole niin tiivis kuin uuten. Ihan mielenkiinnosta, onko autossa alkuperäinen ilmansuodatin vai joku muu? Yleensä yhdistävä tekijä on ollut että autoon on vaihdettu tuuning suodatin.
wilbon Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Alkuperäinen suodatin paikallaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään