Jaasin Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 Tere! Täällä on varmasti joku, jolla tuollainen on käyttöautona.. Miten tuon katon kanssa eläminen Suomessa onnistuu? Onko sen kanssa mitään ongelmia? No okei, kuinka isoja ongelmia? Itseäni tuollainen vehje kiinnostaa kovasti, mutta pieni arvelutus on katon käytännöllisyyden kanssa.. Käytännöllisyys ja Mineily nyt toisaalta muutenkin kiertävät toisensa suht kaukaa, mutta onko tällaisen ratkaisun kanssa elävistä kukaan enää jälkeenpäin järjissään? Muuten varmaan tyyppivat kulkevatkin R56 MCS:än kanssa käsi kädessä? Kiittelen kovasti, jos joku voi poistaa epäilykseni tämän suhteen.
Mirkku Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Mulla on Cabrio, jolla ajelen kesät talvet. Nyt 9t km ja eka talvi takana. Kun muistaa talven pakkasilla ja lumisateella suojata katon jollain, niin hyvä juttu. Mulla oli sellainen autopressu ja se toimi ihan hyvin. Kattoa en nimittäin uskalla rapsutella lumista ja jäistä puhtaaksi, ettei tule vahinkoa. Talli olisi tietenkin paras vaihtoehto, mutta ei täällä pk-seudulla niitä ole jaettavaksi asti. Auto lämpeni kovillakin pakkasilla ihan kunnolla, enkä jäänyt kertaakaan hankiin sillä kiinni. Hullu tosin kuulin olevani mooonta kertaa, mutta sehän nyt on vain kateellisten panettelua ;D .
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään