Jump to content

Keimola 1969

Rauno

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuo Timon ajokki on 1967 mkI iso S. Siihen on voimavaunun toimesta liitetty kaudelle -69 mkII facelift. Takavaloja eivät jaksaneet vaihtaa, joten ne on ollut paikallaan tähän päivään saakka. Omistaja tahtoi entisöidä 1969 kuosiin, joten mkII naama jätettiin.

Kirjoitettu

Hieno pätkä! :D

Muistelisin että Keimolasta tuli TV:stä oikein kisälähetyksiä 60/70 luvun taitteessa?

Onkohan ne nauhat jossain TV arkistoissa? Vai olivatko suoria lähetyksiä.

Luulisi että nämä Keimola aktiivit olisivat asiaa pöyhineet.

Yksi Clubilainenkin kiersi formula V tiimin kanssa mekaanikkona 70 luvulla ja kuvasi kaitafilmille tapahtumia. Joskus näytti jotain makupaloja.

Kirjoitettu

hieno filmi itsekkin olen päässyt ajamaan tuon keimolan radan ympäri ja vielä kilpa minillä,oisko vuosi ollut 1977 olin silloin 10 vuotias veljeni antoi ajaa autollaan kun radalla ei ollut juurikaan silloin ajajia mikä lie harrastelijoitten ajo päivä oli silloin kyseessä

• 2 years later...
Kirjoitettu

Olin paikalla vw-katsomassa istuttiin.Kelta vihreä BP väreissä oleva 970s ei westmannin vaan autokauppias tennispalastista Markku Kärki,auto Thure Sandelin vanha.Jare Sukava piti auton kulusta huolen.Mitähän autolle ja kuskille nykyään kuuluu.Tv Kari

Kirjoitettu

Joitakin muistoja Keimolastakin on, vaan ikää ei ollu paljon.

Tamperelaisen rataketun Olli Virtasen ja kumppaneitten mukana silloin.

Enempi kyllä Ahvenistolla.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...