Guest Nuno Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Suunnitelmissa on tilata/painattaa MINI2-FINN.com -logolla varustettuja T-paitoja. http://www.newwave.fi/images/PDF/topshirt.pdf Tuolta löytyy muutama vaihtoehto: 1. Sivu 3/21 (tiedostossa 6. sivu alusta laskien) Väri nro 71 ja 99 2. Sivu 6/21 (tiedostossa 9. sivu alusta laskien) Käytännössä värinä ainoastaan musta eli numero 99. Saatavana sekä miesten, että naisten mallit. 3. Sivu 7/21 (tiedostossa 10. sivu alusta laskien) Värit 69 ja 99 Livemalleja on saatavana ja halukkaiden kanssa voidaan järjestää hypistelytalkoot, jos tarvetta. Itse kallistuisin tuon vaihtoehdon 3 kannalle, mutta myös vaihtoehto 2 voisi tulla kysymykseen (Oonalle ja danaterrierillekin istuvat mallit päälle... ;) ). Kunhan riittävän moni ilmoittautuu mukaan (n. 20 paitaa pitäisi tilata), laitetaan tilaus eteenpäin. Ilmoittautumiset tähän ketjuun. n. edit: Ilmoittautuneet: edit: lisäsin pari nimeä (minizz) 1. Nuno 2. NikO 3. minizz 2kpl 4. Hiffe 5. Heppu 6. Oona 7. Pehu 8. Wile 9. Sepi 10. tiuku 11. BlacksNake 2kpl 12. Paali 2kpl 13. Danaterri 14. Kai 2-3 kpl muoks: kiitos minizz lisäyksistä.
Nik0 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Meneekös noi sivut nyt ihan oikein? Sillä sivut 6 ja 7 on samaa paitaa? (aukeama)
Guest Nuno Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Meneekös noi sivut nyt ihan oikein? Sillä sivut 6 ja 7 on samaa paitaa? (aukeama) Muokkasin tuota viestiä hieman. Nuo sivunumerot on hieman hämäävät, mutta jos nyt selkiäisi eli pdf:n sivut 6,9 ja 10. n.
Nik0 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Mieluiten vaihtoehto 2 tai 3. Eli mukana ollaan.
minizz Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Mieluiten vaihtoehto 2 tai 3. Eli mukana ollaan. Juu samoilla linjoilla..Ja mukana..
Hiffe Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Viisaammat valitkoon, mä otan yhden :)
Heppu Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2006 Minulle käy malli 2 (tai 3). Varaan yhden mustan kokoa XL.
Oona Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2006 ;) Kiitos Nuno kun ajattelet meitä naisiakin! Näistä vaihtoehdoista käyvät hyvin sekä nro 2 että 3 - kakkosvaihtoehdossa on tosiaan oma versio naisillekin, mutta tuo kolmonen näyttäisi malliltaan istuvammalta eli se olisi ainakin täällä se ykkösvaihtoehto. Mukana siis ollaan, toivottavasti saadaan se 20 kpl täyteen.
Pehu Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2006 Joo moon messissä kans, vaikka tuo oma classic mini projekti onkin vielä alkuvaiheessa ;D
Wile Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2006 Voin kyllä paidan ostaa :) Eri asia sitten, että säilyykö Mini taloudessa enää pitkään, olen niin tykästynyt nyt Golfiin :) Tosin, perjantaina olis tarkoitus koeajaa uus Ässä, saa nyt nähdä miten miehen käy ;)
Sepi Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2006 Suunnitelmissa on tilata/painattaa MINI2-FINN.com -logolla varustettuja T-paitoja. http://www.newwave.fi/images/PDF/topshirt.pdf Tuolta löytyy muutama vaihtoehto: 1. Sivu 3/21 (tiedostossa 6. sivu alusta laskien) Väri nro 71 ja 99 2. Sivu 6/21 (tiedostossa 9. sivu alusta laskien) Käytännössä värinä ainoastaan musta eli numero 99. Saatavana sekä miesten, että naisten mallit. 3. Sivu 7/21 (tiedostossa 10. sivu alusta laskien) Värit 69 ja 99 Livemalleja on saatavana ja halukkaiden kanssa voidaan järjestää hypistelytalkoot, jos tarvetta. Itse kallistuisin tuon vaihtoehdon 3 kannalle, mutta myös vaihtoehto 2 voisi tulla kysymykseen (Oonalle ja danaterrierillekin istuvat mallit päälle... ;) ). Kunhan riittävän moni ilmoittautuu mukaan (n. 20 paitaa pitäisi tilata), laitetaan tilaus eteenpäin. Ilmoittautumiset tähän ketjuun. n. edit: Ilmoittautuneet: edit: lisäsin pari nimeä (minizz) 1. Nuno 2. NikO 3. minizz 4. Hiffe 5. Heppu 6. Oona 7. Pehu 8. Wile Ja eiku Sepi mukaan.
tiuku Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2006 2 vaihtoehdosta naisten malli M koko käyp! Oispa hieno jos siihen sais minin logon...
BlacksNake Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2006 BlacksNake kuittaa ja tilaisi 2 kpl. :)
paali Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2006 jouh!!! 2KPL TÄNNE, KITOS! -XXL JA M
danaterri Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2006 mä en tajunnu noista mallistoista mitään, mutta mulle sellanen tyttöjen(naisten? ;) malli kokoa S
merjaih Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2006 Niinpä sitten vaihtoehto 2, naisten S. Merja
Bättis Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2006 mä en tajunnu noista mallistoista mitään, mutta mulle sellanen tyttöjen(naisten? ;) malli kokoa S .... asiahan ei mulle kuulu, mutta onkohan tuo S-koko sittenkin liian pieni ::) ::) ::) ota nyt ... kutistumis-ja kasvunvaraa ;) ;) ;) http://www.bättis.com/galleria/albums/Uusi%20kansio/Karting-kisa%20ja%20miitti%204.3.-06%2042.jpg
Guest Nuno Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2006 2 vaihtoehdosta naisten malli M koko käyp! Oispa hieno jos siihen sais minin logon... Taitaa tekijänoikeusjutut tulla tämän idean kohdalla vastaan. Muuten kyllä. n.
Guest Nuno Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2006 Taitaa porukalla olla "parempaa" käyttöä irtorahalle näin joulun alla. ;) Muutama paita pitäis vielä saada tilaukseen mukaan. Syynä lähinnä painatuskustannukset, joita ei kannata jakaa alle 20 tilaajan kesken. Laitetaan tämä nyt minun puolesta odottelemaan ja palataan asiaan jälleen vuodenvaihteen jälkeen. Joskos sitten olis paremmin menekkiä. n.
kai Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2006 ;) heti 2-3 paitaa tilaan, terveisiä muille, on ollu säpinää duunissa joten en ole ehtinyt sivuilla käymään. Kiitos kun tuli asiasta ilmoitus.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään