Idefix Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2012 No en pääse paikalle, et se siitä sitte. Kyllä joku keino keksitään, nottei ilman jää ne jotka haluaa...oletko tulossa käymään ensi kesän aikana missään kokoontumisessa? Minä voin toimia kuriirina ellei Timo ole itse paikalla...
Päivi Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2012 Spostia laiteltu inno75:lle Jännätään onko jo kaikki mennyt :)
J.Salla Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2012 No en pääse paikalle, et se siitä sitte. Kyllä joku keino keksitään, nottei ilman jää ne jotka haluaa...oletko tulossa käymään ensi kesän aikana missään kokoontumisessa? Minä voin toimia kuriirina ellei Timo ole itse paikalla... Tampereen juhlakokoontumiseen olen jokatapauksessa tulossa. Saattaa olla et mini ei valmistu siks, mut paikalle saavutaa kuitenkin koko perheen voimin. Jos sieltä muotin voi ostaa, niin olis mahtavaa. :)
koirankoppi Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2012 Hinta ei edelleenkään tunnu pahalta ja tuskin on este menekille. Luulenpa että jos kerho sijoittaisi esim. 100 kpl:seen ja möisi vaikka 1-2€:n voitolla, niin kaikki menisivät viimeistään ensi kesäkokouksessa. Menevät pieneen tilaankin. Vaikka onhan harvinaisuus arvo sinänsä. ;)
inno75 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2012 Ekan illan saldo on sellainen , että 8 kpl on varattu ja 12 jäljellä.
inno75 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Vielä jäljellä 9 kpl piparkakkumuotteja.
inno75 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Tällä hetkellä 5 kpl piparimuotteja jäljellä !
inno75 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2012 KAIKKI PIPARIMUOTIT VARATTU JA OSA NOUDETTUKIN. EI ENÄÄ MYYTÄVÄÄ !! Kiitokset varauksen tehdeille. Ainakin Lopen talvipäiville tarkoitus tulla, joten siellä saa muotteja tai jos tuttujanne tulee sinne niin annan mukaan (5€ oli hinta) Timo
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään