minorv8 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Löytyykö kenenkään jemmoista vanin tai farkun raatoa, jossa olisi yhtenäinen peltilattia takaosassa ? Vuosimallista ei ole hajua mutta alkupään tuotantoa taitaa olla. t. Jukka
koirankoppi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Tuotiinko sellaisia Suomeen ollenkaan?
minorv8 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Hyvä kysymys mutta kokeillaan kepillä jäätä. Hyviä pickupin lavan pohjia ei taida löytyä ;D
Purtsi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Suora pelti johon itse tekisi pitkittäiset pokkaukset ei ilmeisemmin ole vaihtoehto? :)
olli Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Kyllä niitä varmaan tuotu on. Mulla ainakin on sellanen -62 Van, ellei se sitten ole joku muuttoauto.. Sitä en raski vielä pilkkoa, mutta tuolta vois kannattaa kysyä http://minishells.co.uk/floor.html jos uustuotanto kelpaa..
LeeHarvey Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2011 Kyllä niitä tuotu on. Olen törmännyt useampaankin vm -60:stä vm -67:aan. Lienee vain kysymys paljonko kori kustantaa, jos pohja ei ole ruostunut vielä pois.
P Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2011 kyllähän niitä tuotu on mutta helpoin vaihtoehto on kantata oikeanmallista korjauspalaa uudesta suorasta pellistä niin ei tarvitse jumpata ruosteiden kanssa.
LeeHarvey Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2011 Ei oikein taida pokkaus onnistua, jos tahtoo alkuperäisen näköisen. Pokkaukset, kun ei mene läpiasti alunperin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään