clubman70 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2011 Puutelistaa clubman MK 3: -mahdollisesti koko sisusta esim. uudemmasta ministä -hyväkuntoiset ovien lasit -etu ja takapuskurit miel. kromatut, kaikki käy kunhan ovat suoria, eikä lommoja T:Pasi 0400-776596 pasinmac@me.com
koirankoppi Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2011 Ovethan/ikkunat on samat kuin normi Mk3 eteenpäin Mineissä. Minulta varmaan löytyy pari mätää ovea ikkunoineen. Irrottelemaan ikkunoita en ala. Jos ei muualta löydy helpommalla, niin Tampereen suunnalta, maaseudun kätköistä voi itse hakemalla ovineen kouhtuullisesti järjestyä.
clubman70 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2011 Muistatko ikkunoiden kuntoa? Itsellänikin on kyllä alkuperäiset ikkunat jäljellä, mutta syvillä hankaumilla varustettuna. Ilmeisesti ulkopuolen säälistaa ei ole vaihdettu ajoissa ja metalliosat hinkanneet lasit pahaan kuntoon.
koirankoppi Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2011 Eihän ne tietysti uusia ole, mutta en ole kyllä niitä kovin tarkasti katsellut. Käyn maalla varsinkin näin talvella tosi harvoin, mutta ennen joulua on tarkoitus käydä joulukuusi hakemassa. Jos ei sulla ole kova kiire, niin voin silloin tarkistaa tilanteen ja ilmoittelen sitten. Jotenkin hämärästi muistelen, että voisi olla jopa irralliset lasit?? Vaihdon joskus 80 luvun puolivälissä yhteen tummat lasit ja mitään ehjää en ole kyllä pois heittänyt. Suorien lasien leikkuuttaminen ei tosin kyllä ihan kauheita maksa. Minä teettäisin kyllä uudet. Tampereella ainakin Järvensivulla, olikohan Tuulilasipalvelu nimeltään, onnistuu mallin mukaan leikkuu sujuvasti.
clubman70 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2011 Ei minulla mikään kauhea kiire ole, ensi kevääksi olisi tarkoitus saada mini ajokuntoon. Kävin muuten kyselemässä täällä Turussa lasien teettämistä. Onnistuu kyllä mallin mukaan n.100e/kpl ja saa varautua n. 5 viikon toimitusaikaan. Puutelistaan voisin lisätä clubmanin etuvilkut.
minorv8 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2011 Koko vilkut vai pelkät lasit ? lasit pitäis jostain löytyä...
clubman70 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2011 lasit tarvin kyllä, mitä pyydät?
minorv8 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2011 Yritän tonkia pyhien aikana minne ne jemmasin, pari pitäisi löytyä. Hinta tuskin päätä huimaa... omaani ostin Tanskasta NOS osat originaalipaketissa ja ne oli törkyhintaiset ;D
minorv8 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2011 Hyvään jemmaan olen lasit kätkenyt, yhden ainokaisen löysin. Sekään ei ole kovin kaksinen mutta joutaa jos vain kelpaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään