hoqane Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2011 Osaakos kukaan sanoa mistä tuollaisen suomen kielisen version vois saada? Englannin kielisen kyllä löysin pdf:nä, mut suomenkielinen kiinnostaisi!
Clubman Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2011 Ainakin 2008 malliin 'sai' maahnatuojalta, hintaan 85 €....
Khato Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2011 wtf! 85€! Olen kuullut hintojen olevan jossain 20-30€ kulmilla :(
skithund Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2011 RealOEM ja ETK eivät kerro suomenkielisen omistajan käsikirjan tuotenumeroa, mutta englannin- ja ruotsinkielistä löytyy 20-30e hintaan uutena google-haulla. En usko, että suomenkielinen paljoakaan tuon kalliimpi voisi jälleenmyyjällä olla (mikäli ne manuaalin sattuu löytämään). Samaa hintaa tarjoaa myös 2008 mallille (ei löydy myöskään suomenkielistä suoraan), joten maahantuojalla on todella hyvät katteet.
Clubman Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2012 Sen 85€ se Tampereella makso...ehkä näitä käyvät pääasiassa kyselemässä itse Mininsä tuoneet ja virallinen maahantuoja haluaa pikkusen rokottaa.
Mini1380 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2012 Suomen maahantuoja myöskin joutunee käännättämään nuo itse (ainakin monella merkillä näin) ja se lisää hintaa aikapaljon kun on pienet markkinat.
Mini1380 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2012 Vertailun vuoksi: Mazda MX-5 käyttis 70e kun kyselin tänään ja oisin ottanut mut ei enää saanut Suomenkielisenä ja gyntteri-malli mul on jo.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään