Nik0 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2006 Elikkä prosenttisäännöt muuttuvat vuodenvaihteen jälkeen helpottamaan autojen rakentamista: Liikenneministeriön tiedote Uusi prosenttisäädös
Nik0 Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2006 Jospas spekuloin täällä ihan ittekseni. Tuossa uudessa säännössä ei taida olla enään pykälää että kannen vaihtaminen laskettaisiin moottorinvaihdoksi? Eli tuolla perusteellahan noista Works kiteistä saisi kaikki prosentit pois? Kaiken lisäksi liikenneturvallisuutta lisäävät muutoksia ei lasketa prosentteihin niin tuohan vaan lisää ohitus turvallisuutta yms. ;D
minorv8 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2006 Ajatus kannen vaihdosta on ollut enemmänkin rinnastus koneen vaihtoon kohonneiden tehojen vuoksi (+20 %) eikä prosenntirokotus. Lakiteksti on kieltämättä ollut tulkinnanvarainen. Jos siinä kuitenkin prosentteja on miinustettu niin tuntuu aika tiukkapipoiselta käytännöltä. Paljonko noista on mennut prossia ?
Nik0 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Tossa suoraan lainaus rek.otteen lisätiedoissa:Erik.ehdot: kolmitoimikatalysaattori ajoneuvoon asenettu: JCW Mini Cooper S tuning kit no S3759 muutos sarja. Auton rakenne muutettu AKE:n luvalla nro 129/203/2004. Ajoneuvoon vaihdettu: Mekaaninen ahdin (11650300354), sylinterikansi (JCWRA050), taka- vaimennin (JCW0301874/75) ja moottorin ohjainyksikkö ohjelmoitu uudelleen. Vaihdettujen osien määrä 01.04.2004 yhteensä 6.0 %. Yhdistetty polttoaineenkulutus: 8.4 L /100 km ... Minun mielestäni aivan naurettavat prosentit.
minorv8 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Niin munkin mielestä, mulla lukee 48,9 % ... vaihdettu vähän sitä sun tätä. Tuossa homma on kuitenkn mennyt oikein siinä mielessä ettei ole rokotettu koko moottorin osuutta.
Hiffe Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Kaikenlaiset kit car - hörhöilyt voi ainakin suoraan unohtaa. Jos pelkkä korikehikko on 46% ja kori varusteineen 58%, niin ei tarvi matikkaa kertomaan, että ainakaan 7-kloonit ei onnistu. Westfieldillä olisi myös "single donor" elikkä yhden kanta-auton (Sierra) klooni, mutta siinäkin tulee tietysti putkirunko :(. Mutta mitä Miniin tulee, niin onko jollain sattumalta käsitystä olisko Suomessa mahdollista rakentaa tuollaista juutuubista tuttua takavetominiä, käyttäen esimerkiksi Z-carsin takakelkan korvaavaa putkihässäkkää. Siis jos unohdetaan koneenvaihto-ongelmat, pelkkä rakennemuutos käyttäen alkuperäistä konetta. Ei niin että tiedolla olisi väliä... :) Ja prosentit ei taatusti ole tässä se mikä ratkaisee... :)
MikaJ Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2006 Itsekantavaa koria, taikka rungollisen auton runkoa ei saa vaihtaa. Eli sitä osaa missä on runkonumero. Tuollainen takavetokitti voisi onnistua, mutta vähän harmailla vesillä ollaan. Mikäli on tekemässä sellaista katupeliä, kannattaa selvitellä tarkkaan ennenkuin alkaa hommiin.
Hiffe Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2006 Itsekantavaa koria, taikka rungollisen auton runkoa ei saa vaihtaa. Eli sitä osaa missä on runkonumero. Vaikka ei siis meillä käviskään päinsä, niin ihmetelkääs tuota. Osui silmään vanhassa Which Kit?-lehden numerossa (Sept -99):
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään