mara Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Myydään Mini -69, aluvanteet 10", kuvien osat mukaan, korin kunto aika hyvä, paperit on. Hp 750 eur/tarjous/vaihto http://s1131.photobucket.com/albums/m56 ... 74/mini69/ Auto Mikkelissä p.050-5228226
simonits Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2011 mulla oli melko saman näköinen ja ikäinen 69 mini samallaisilla vanteilla 13 vuotta sitten se oli 1.3l koneella ja s:sän jarrut rekkaria en muista,silloin maalattiin minin tuon värikseksi,onko mini ollut noin 13v sitten hyvinkäällä kun näyttää niin tutulta :)
mara Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2011 En tiedä historiaa, 2004 viety kilvet pois, mutta luulempa että oli sama auto, 1.3 oli tässäkin, levyjarrut edessä, valittettavasti en kaikkia osia saanut kuitenkaan kaupan mukana, mutta nyt siis saamassa uuden kodin ja luulempa, että liikenteeseen tulee sitten uudestaan.
simonits Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2011 69 mini on ollut aikoinaan hyvinkäällä keskusteltiin uuden omistajan kanssa kun olin kaivanut vanhoja arkistoja ja sieltä löytyi valokuva ministä jossa näkyi rekkari,muutama minun vanha mini on myös hävinnyt saas nähä tupsahtaako ne joskus esille,kyseisessä 69 minissä on harmittanut kun myin sen että siinä meni 1071s jarrut mukana,onneksi mini meni sellaiselle kaverille joka laittaa sen kuntoon :)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään