Jump to content

jarrupoljin

mikeb

Recommended Posts

Kirjoitettu

Aika kaivaa projekti esille.

Onko kellään myynnissä jarrupoljinvivustoa, joka siirtää voiman repsikan puolelle. Eli mahdollistaa jarrusylinterin/tehostajan asentamisen repsikan puolelle.

Apua olisi myös jos joku tietäisi millä sanoilla saksassa rompe liikkuu ebayssä.

Kirjoitettu

Kiitoksia vinkistä.

Jotain murhetta kyseisen artikkelin huutamisessa. Onkohan rajattu vain Saksaan?

Toisenkin löysin, mutta on tauolla.

Etsintä jatkuu..

Kirjoitettu

Jep, Saksaan on rajattu. Pistin kyselyn hemmolle joskopa suostuisi myymään ulkomaille. Aika usein tulee vastaus ettei myyjä tiedä miten sen rajaquksen saa ebaysta pois.

Niitä hakuja millä voi kokeilla on BKV tai bremskraftverstärker tai pedallerie.

Kirjoitettu

Vaihtelevasti niitä löytyy, mä olen ostanut muutaman sarjan viime vuosien aikana. Yksi setti on saksalaisella foorumilla myynnissä, ei kuitenkaan ihan ilmainen, hintaa tais olla vajaa 300 euroa. Mutta uusi Mk1 S:n peltisäiliökin taitaa maksaa Englannissa sen satkun joten onko sitten ihan mahdoton hinta...

Kirjoitettu

Tuollaista hintaa olen kuvitellut joutuvani pulittamaan. Tuota yhtä miniteilen sarjaa ei taida toistaiseksi päästä huutamaan.

Kirjoitettu

Oletko rekisteröitynyt tuolle sivulle?

Olisko kiinnostusta toimia välittäjänä? Tietenkin muodollista palkkiota vastaan..

Voisin maksaa osat kyllä suoraan.

Kirjoitettu

Jos et ole ihan "hevosen selässä" asian kanssa,niin tarvittavat osat voisi löytyäkkin. Todennäköisesti yksi -92 mini saa purkutuomion ja siintä lähtee liki kaikki osat myyntiin.

Laitatko vaikka puhelinnumerosi privana,niin jatketaan aiheesta tarkemmin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...