jiikoo Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2006 Itse olen lähdössä shouhun. Työpaikalta on 2 lippua ja voip hyvinkin isolla todennäköisyydellä olla niin, etten käy tuolla kahdesti... Onkos Bättis- tai MINI2-FINN -foorumilaisia menossa ja jos on niin milloin? Edit: Kävin eilen messuilla ja aika samanlaiset mietteet on kuin minizzilläkin.
minizz Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Johan oli surkeat messut. Noi samat vessat olis nähnyt ilmatteeks hetken herttoniemikierroksella. Tosin eipä se nytkään mitään maksanut mutta harmittaa niiden puolesta jotka maksoi. Eipähän tarvitse enää ens vuonna käydä. Tuolla jotain räpsyjä klick
Wile Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Viime vuosista on menty aina vaan huonompaan suuntaan. Ei tuolla mitään erikoista ollut, mitä ei tosiaan autokaupassakin näkisi. MINI-jääkaappi oli messujen kohokohta. Ja oli Porsche-porukkaakin mukavaa tavata, vaikka mulla ei Porschea toistaiseksi olekaan, niin tekemisissä on oltu jo paljon kauemmin kuin teidän Ministien :) Ei autojen pelkkä näkeminen nykyään juurikaan sytytä, pitää päästä ajamaan :P
jiikoo Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2006 Tuolla muutamia.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään