jamboy Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2011 talven yli seisoi auto. kaasari ja imusarja oli irti talven kun muutenkin kunnostin autoa. uutta osaa puola, tulpan johdot, kärjet, pyörijä, konkka, virranjakajan kansi, ja tulpat. ei lähde käyntiin enää talven jälkeen. kipinä tulee ja bensaa, mutta tuntuu että bensaa tulee aivan liikaa. aina kastuu tulpat. moottori 99h 1000nen? kaasari su hs4 . miten tota kaasari pitäis säätää vai mistä etsiä vikaa?? löytyiskö jkl alueelta kaveria joka tietäisi asiasta. -Jarno 044-2917561-
koirankoppi Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2011 Kato että kaasarin kaikki liikkuvat osat liikkuu. "uimuri" putoaa vapaasti, eikä jumittele ym. Neulan keskitys ok? Kierrä pohjassa oleva säätömutteri kiinni ja avaa sitten reilu kierros. Siitä lähdet hienosäätämään
minorv8 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2011 Ihan tämmöinen perusjuttu että onko tulpan johdot oikeassa järjestyksessä ja oikeissa paikoissa ?
jamboy Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2011 no, perskule, ne tulpan johdot oli ristissä. se virranjakahan pyöriikin vastapäivään, 2 ja 3 pytyt ristissä.
jamboy Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2011 kerran lähti käyntiin kävi hetken ja sammui. taas tuntuu että saa liikaa bensaa kun tulpat aina märät. säätömutteri on aivan kiinni ja silti bensaa tulee niin että tulpat kastuu. millaista öljyä sinne mukiin pitää laittaa? ja kuinka paljon? entäs mikä sen kaasarin kupeessa olevan tapin tarkoitus on jolla sitä mäntää voi nostaa vähän? kun ei enää edes lupaa käyntiin. loppuu ymmärrys ton hs4:sen kanssa. pitää varmaan ostaa sinne joku toinen kaasari.
koirankoppi Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2011 No paljon yksinkertaisempaa ja varmatoimisempaa kaasaria ei Miniin juuri voi laittaa ;) Liikkuuko se mäntä siellä, vai onko jumitteleeko? Sillä tapilla juuri kokeillaan liikkuuko mäntä vapaasti. Öljyksi voi laittaa kesällä esim. Mobil 1:stä/vastaavaa. Ite käytän automaattiöljyä (töistä sopivasti saatavilla). Jääkö ryyppy päälle? eli jääkö suutinholkki ala asentoon? Kaasari on helppo purkaa ja herkistellä. Siinä ei montaa osaa ole.
jamboy Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2011 öljy nyt siellä mobilin gearlube jotain 85/90W?? onko liian jäykkää? kaikki osat liikkuu ja suutinputki ei jää alaasentoon. voihn se neula suutin putki olla myös kulunut.
koirankoppi Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2011 on ihan liian jäykkää! Jotkut käytti talvella jarrunestettä. Kaikki liikkuvat osat voivat olla myös kuluneita. Tosin jos auto vuosi sitten toimi sillä, niin ei kai se hyllyssä ole kulunut pilalle?
jamboy Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 öljy on nyt tois notkeaa. ei toimi vieläkään. kun kaasarin on tyhjä bensasta ja tulpat olleet irti yön yli, että pytyt kuivaneet niin sitten lähtee käyntiin ja pysyy käynnissä n.5 sek ja sammuu kun ottaa tulpat irti niin tulpat aivan märät. suutin putken säätöruuvi aivan kiinni yläasennossa. ei toimi. aukaisin säätöruuvia 3/4kierrosta ei vaikutusta. kun bensalinjaan laittaa lukkopihdit niin lupailee käyntiin, mutta kun lukkopihdit ottaa pois ja yrittää startata niin ei lähde käyntiin.
koirankoppi Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Bensanpinta pielessä? Oletko avannut kohokammion? Tulviiko, Onko koho "sukeltanut"?
jamboy Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 bensanpinta n.1-1,5cm yläreunasta kohokammiossa. tilasin kyllä uuden korjaussarjan.
minorv8 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Jos se noin pahasti kastelee niin neulaventtiili ei pidä. Ota kaasarista kammio ja mäntä pois että näet suutinputkeen. Laita virrat päälle niin että sähköpumppu pyörii (olettaen että sulla on sähköinen bensapumppu...) Jos se neulaventtiili falskaa niin bensaa pitäis tulla solkenaan kaasarin kurkkuun. SU:n bensapumpun käyntiäänestä pitäis kyllä kuulla onko neulaventtiili kunnossa; tyhjä uimurikammio -> pumppu nakuttaa tiheään, kun uimurikammio täyttyy ja neulaventtiilu sulkeutuu niin pumppu rauhoittuu. Ennen kuin ihmettelet enemmän niin suosittelen vaihtamaan uudet vakiotulpat. Noi on saanut varmaan sen verran bensahuuhtelua että ovat voineet ottaa herneet nekkuun.
Mini1380 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Onko bensapumppu vaihtunut?
jamboy Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 voi elämän kevät sentään, nyt nolottaa.. bensalinjat ristissä kerpeles. ei ihme että bensaa tulee aivan solkenaan. no vaihdan kuitenkin ne uudet tulpat ja laitan korjaussarjan, jonka tilasin saanpahan uudet tiivisteet jne.
minorv8 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2011 Ristissä miten ? HS kaasareihin tulee vain yksi bensalinja ?!
jamboy Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2011 siinä uimurikammion päällä on kaksi letkun paikkaa toinen ilmeisesti ylivuoto putki ja toinen sisään meno. ne oli ristissä. siitä ylivuotoputkesta menee letku vaan auton alle. varmaan vaihtunut tuo kansi joskus tai sitten se ei ole hs4?? peltiliuskassa lukee FZX1415 ZWK08 91
minorv8 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2011 Eli tommoinen mikä on linkin sivun puolivälissä: http://www.sucarb.co.uk/Restoration.aspx?id=32
club75 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2011 otappa jamboy kuva näytille niin ei tarvi arpoa
jamboy Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2011 se on juuri se kaasari minkä minorv8 varmaan löysi. ko.nettisivun puolivälissä on kaasari jonka tunnus on FZX1415 kaikki nyt toimii auto käy kukkuu. tilaamani kaasari korjaus sarja mopospotilta ei käynytkään suutin putken osalta se oli n.5-6mm liian lyhyt, ei toiminut sillä, sai liikaa bensaa. huomenna varaan ajan konttorille niin saan ajaa sen leimalle sit (jos ny menee läpi) päästöt voi heittää...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään