Coop Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2007 Onko muilla ollut ongelmia minin vaihteiden kanssa, mulla ilmeisesti synkronointi pielessä kun pakki ei mene heti päälle, myös ykkönen takkuilee joskus. Tarttee varmaan taas käydä liikkeessä kysymässä meneekö takuun piikkin korjaus.
Guest Nuno Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2007 Onko muilla ollut ongelmia minin vaihteiden kanssa, mulla ilmeisesti synkronointi pielessä kun pakki ei mene heti päälle, myös ykkönen takkuilee joskus.Tarttee varmaan taas käydä liikkeessä kysymässä meneekö takuun piikkin korjaus. "Tyyppivika", josta on juttua vaikka kuinka ja paljon mini2.comissa. Ainakin Helsingin Laakkosen kommentti oli mini2.comiin viitatessani, että:"Saahan siellä netissä kirjoitella vaikka mitä". Onnea yritykselle. n.
Laza Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2007 Raportoi Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2007 Onko se peruutusvaihde edes synkronoitu?
Coop Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2007 juttua vaikka kuinka ja paljon mini2.comissa Juu löysin myöhemmin että olihan siitä juttua kirjoitettu, luulin jo olevani yksin tämän vian kanssa :P Uskon Rintajoupin tulevan tässäkin asiassa vastaan.
Coop Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2007 Kävin sitten kertomassa Rintajoupille tästä tyyppiviasta, maksavat korjauksen mukisematta. Sitten onkin pahimmat viat korjattu -04 vuosimallista.
Coop Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2007 Nyt kytkin on vaihdettu ja vaihteet toimivat hienosti. Kytkimen vaihto tuli maksamaan 250 kytkin+työt 600 enpä olisi lähtenyt vaihtamaan jos itse olisin joutunut maksamaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään