Jump to content

AUTTAKAA miestä mäessä!!


Recommended Posts

Kirjoitettu
62-Vanin keulapellissä ei alunperin ole ollut sitä "mustaa alumiinilätkää"

Se musta alumiinilätkä on ollut alunperin aina kiinnitettynä 2:lla peltiruuvilla jäähdyttäjän tuulitunnelin yläpinnalle kaikissa 60-luvun Mineissä.

Taisi tulla vasta silloin sinne keulapeltiin kun "tuulitunneli" poistettiin korista Mk3?

taas oppisi jotain uutta, siinä jäähdyttäjän tunnelin yläpinnalla oli tosiaan kaksi pientä reikää jossa on joskus ollut se alumiinilätkä, eipä ollut enää.

mahtaako tuo valmistenumeron alku M-AV4L- olla myös austin vaneissa? en tiedä onko omani austin vai morris. jos jollain on 62 vani missä eri alku numerot niin laittakaa tietoa. voi helpottaa omien papereitten löytymistä trafin tietokannasta.

Kirjoitettu

Teilläpäin ei kats.mies ole tainnut koskaan verrata rekisteriotteen ja tuon lätkän numeroita! ;)

Sillä tuo EI ole rungonnumero.

Harvinaisen typeriä katsastusmiehiä! Sinun onneksesi!

Kirjoitettu
Tommosella on katsastettu viimiset 10vuotta :)

 

Missä kohti tuo lappu on? Yritin pähkäillä että mikä syvennyt / kohouma tuo kohta on...

 

Eli on nyt niin että on kaksi Miniä ilman runkonumeroa C:-)

Kirjoitettu

Koittakaa nyt kaikki uskoa, että OIKEA rungon/alustannumero on meistetty KORIIN, eikä mihinkään pistehitsillä tai niitillä/ruuvilla kiinnitettyyn palaan.

Hienoa että jossain on niin hyväuskoisia ja tietämättömiä kats.miehiä Minejä kohtaan. :)

Tampereella ei ole!

Kirjoitettu

Lattiassahan tuollainen lappu useissa on, mutta sitä numeroa ei löydy mistään asiapapereista.

Joku varaosa tms numero?

Kirjoitettu

niimpä.... Minullakin noita oli kolme eri numeroa kiinni, yksi lattiassa, yksi konepellin lukkopellissä, ja yksi tuulitunnelin päällä (sen alumiinilätkän paikalla). Ja yksikään niistä ei tosiaan ole runkonumero...

 

sillä tässä vaan kyselin että jos katsastusmies kerran on tuon "runkonumeron" katsonut, niin todennäköisesti on sitä silloin papereihin verrannut...eli ilmeisesti tuo numero kuitenkin on sama kuin mitä papereissa on... ;D

Kirjoitettu

Siinä lukkopellissä oleva pistehitsattu lätkä 60 lukulaisissa ilmaisee ns. korin numeron, joku löytyy alkuperäistodistuksesta, jonka voi tilata Englannin arkistosta.

Se selvittää onko mahdollisesti kori vaihdettu. Mistään Suomen asiapapereista, rek.ote ym. sitä numeroa ei löydy.

Tosin voihan senkin lätkän irroittaa ja vaihtaa toiseen koriin.

Katsastuksessa/rekisteröinnissä sillä, eikä muillakaan "irtolätkillä" ole mitään virallista merkitystä.

Siis jos numeroita oikeasti aletaan tutkimaan ;)

Kirjoitettu

Tuo on hanttarin lattiassa tuo lätkä. No tuoota kyllä me verrattiin konttorilla tota numeroa paperissa oleviin numeroihin mutta kun sai niin heikosti selvää niin siirryttiin eteenpäin katsastuksessa :D

 

Ite joskus myös katsellut kun porin suunnalla on lyöty jälkeeppäin tommoset saman tyyliset laput sierraan ja ladaan :) Mutta tosi asia se on ettei tuollaista saisi olla ja talvella kun alan rakentaa tota uudestaan niin lyön sen numeron lattiaan.

  • 3 years later...
Kirjoitettu

Tuli mieleen niin tulin ettimään tuota runkonumeroa ja löysin tällääsen kohan missä ehkä on numeroita. Voisikos tuo hanttarin jalkatilassa noin 8cm palkista eteenpäin? Sivusta noin 15cm? Epämääräisesti muistuttaa numeroilta ruosteen keskeltä

post-772-0-50121800-1430060191_thumb.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...