marko v Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2011 62-Vanin keulapellissä ei alunperin ole ollut sitä "mustaa alumiinilätkää"Se musta alumiinilätkä on ollut alunperin aina kiinnitettynä 2:lla peltiruuvilla jäähdyttäjän tuulitunnelin yläpinnalle kaikissa 60-luvun Mineissä. Taisi tulla vasta silloin sinne keulapeltiin kun "tuulitunneli" poistettiin korista Mk3? taas oppisi jotain uutta, siinä jäähdyttäjän tunnelin yläpinnalla oli tosiaan kaksi pientä reikää jossa on joskus ollut se alumiinilätkä, eipä ollut enää. mahtaako tuo valmistenumeron alku M-AV4L- olla myös austin vaneissa? en tiedä onko omani austin vai morris. jos jollain on 62 vani missä eri alku numerot niin laittakaa tietoa. voi helpottaa omien papereitten löytymistä trafin tietokannasta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2011 Mk1 ja Mk2 Austin Cooperit alkaa C-kirjaimella, Morris Cooperit K-kirjaimella. Muut Morrikset M-kirjaimella, lieneekö Austinit sitten A-xxx ? Edit: täältä tietoa: http://mk1-performance-conversions.co.uk sieltä valitsee technical ja body ja alimpana VIN Yritin linkittää suoraan mutta ei pelittänyt... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
LeeHarvey Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2011 Austimet alkaa A:lla. Austin Van on mm. A-AV7L-xxxxxx Saloon taisi olla A-A2S7L-xxxxxx Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
MikkoViitala Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 joku siitä ettei saa olla erillinen lappu niin http://mikonmini.kuvat.fi/kuvat/Mini+2010/IMG296.jpg Tommosella on katsastettu viimiset 10vuotta :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
koirankoppi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Teilläpäin ei kats.mies ole tainnut koskaan verrata rekisteriotteen ja tuon lätkän numeroita! ;) Sillä tuo EI ole rungonnumero. Harvinaisen typeriä katsastusmiehiä! Sinun onneksesi! Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
MikkoViitala Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 tai siis E-pohjanmaalla katsastettu 10 vuotta ja nyt kerran oulussa. Mutta onneksi ei oo huomannut :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Idefix Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Tommosella on katsastettu viimiset 10vuotta :) Missä kohti tuo lappu on? Yritin pähkäillä että mikä syvennyt / kohouma tuo kohta on... Eli on nyt niin että on kaksi Miniä ilman runkonumeroa C:-) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
koirankoppi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Koittakaa nyt kaikki uskoa, että OIKEA rungon/alustannumero on meistetty KORIIN, eikä mihinkään pistehitsillä tai niitillä/ruuvilla kiinnitettyyn palaan. Hienoa että jossain on niin hyväuskoisia ja tietämättömiä kats.miehiä Minejä kohtaan. :) Tampereella ei ole! Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
koirankoppi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Lattiassahan tuollainen lappu useissa on, mutta sitä numeroa ei löydy mistään asiapapereista. Joku varaosa tms numero? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Idefix Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2011 niimpä.... Minullakin noita oli kolme eri numeroa kiinni, yksi lattiassa, yksi konepellin lukkopellissä, ja yksi tuulitunnelin päällä (sen alumiinilätkän paikalla). Ja yksikään niistä ei tosiaan ole runkonumero... sillä tässä vaan kyselin että jos katsastusmies kerran on tuon "runkonumeron" katsonut, niin todennäköisesti on sitä silloin papereihin verrannut...eli ilmeisesti tuo numero kuitenkin on sama kuin mitä papereissa on... ;D Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
koirankoppi Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2011 Siinä lukkopellissä oleva pistehitsattu lätkä 60 lukulaisissa ilmaisee ns. korin numeron, joku löytyy alkuperäistodistuksesta, jonka voi tilata Englannin arkistosta. Se selvittää onko mahdollisesti kori vaihdettu. Mistään Suomen asiapapereista, rek.ote ym. sitä numeroa ei löydy. Tosin voihan senkin lätkän irroittaa ja vaihtaa toiseen koriin. Katsastuksessa/rekisteröinnissä sillä, eikä muillakaan "irtolätkillä" ole mitään virallista merkitystä. Siis jos numeroita oikeasti aletaan tutkimaan ;) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
MikkoViitala Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2011 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2011 Tuo on hanttarin lattiassa tuo lätkä. No tuoota kyllä me verrattiin konttorilla tota numeroa paperissa oleviin numeroihin mutta kun sai niin heikosti selvää niin siirryttiin eteenpäin katsastuksessa :D Ite joskus myös katsellut kun porin suunnalla on lyöty jälkeeppäin tommoset saman tyyliset laput sierraan ja ladaan :) Mutta tosi asia se on ettei tuollaista saisi olla ja talvella kun alan rakentaa tota uudestaan niin lyön sen numeron lattiaan. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
MikkoViitala Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2015 Tuli mieleen niin tulin ettimään tuota runkonumeroa ja löysin tällääsen kohan missä ehkä on numeroita. Voisikos tuo hanttarin jalkatilassa noin 8cm palkista eteenpäin? Sivusta noin 15cm? Epämääräisesti muistuttaa numeroilta ruosteen keskeltä Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
koirankoppi Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2015 Kyllä ne niitä numeroita on Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
MikkoViitala Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2015 Raportoi Jaa Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2015 Hyvä tietää :) Pitää koittaa saa a viel esiin paremmin ja käyä konttorilla näyttääs et ne pittää tehä uusiks. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään