Tindrum Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Tervehdys. Olen uusi kirjoittaja täällä ja muutenkin ihan uuno Minien kanssa, joten kiitos ensiksikin palstastanne. Toivon hyviä vinkkejä kun olen päättänyt toteuttaa haaveeni Ministä. Ekaksi Minikseni toivoisin edullista yksilöä ostaa ja käyttää. Niin kulutukseltaan kuin veroiltaankin. Kuitenkin ihka oikeata Mini-ajonautintoa. :) Mikä malli olisi pienikulutuksinen ja käyttömaksuiltaan edullinen (vaikkakin oikea Mini)? Kannattaako hankkia heti tehokkaampi auto, vai aloitella pikkumineillä? Onko eri malleissa suuria luotettavuuseroja? Kannattaako auto hakea Virosta / Saksasta / Ruotsista? Niin, ja budjetin toivoisin pysyvän noin kymppitonnissa. Kiitos vastauksistanne, -M-
johnny Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 noo.. minä en noihin kaikkiin kysymyksiin osaa tietenkään vastata mutta vastaan nyt kuitenkin joihinkin. eli kulutushan on ihan sinun kaasujalasta kiinni ja veroissa taas on eroa jotaikin kymppejä. eli periaatteessa nuo äsköiset voidaan unohtaa ja siirtyä itse asiaan. elikkä.. heti tehokkaampi vaiko 'pikkuminillä' liikenteeseen. noo sanotaanko näin, että itse ostaisin ennemin tehokkaamman eli cooper ässän nii sehän olisi täysin let's go meininki. perus cooperi on myös suht pirteä mutta tehojen lisäys siihen tarkoittaa suurinpiirtein tekniikanvaihtoa. kymppitonni ei tosin s cooperiin taida kuitenkaan ihan riittää, ainakaan jos mielit suomesta sellaisen ostaa. ja huojuvana aasinsiltana tullaanki nyt näihin itse kohteisiin joista itselläni ei kylläkään ole juuri kokemuksia. valitan ^-^ eli jos tarvitset tehoja, säästät ja hankit s version tai uitat jostain kohteesta jos se on halvempaa ?? jos haluat vaan erottua massasta osta tavallinen cooper :)) buenas noches
Khato Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2011 Tuohon hintaluokkaan menee perus Coopperiin. Halvimmat ässät taitaa olla ~15k€ hintaisia Suomessa halvimmillaan! ja jos mielii tuoda sellaista ulkomailta, niin verot on gen1. vehkeissä noin 3-4k€ väliltä. Voin väittää ettet löydä mistään verottomana 6-7k€ hintaista ässää... periaatteessa niiden uittaminen ulkomailta ei tule loppujenlopuksi halvemmaksi, kun Suomesta ostaminen, mutta se antaa paljon enemmän valinnanvaraa. Tuohon 10k€ hintaan saat varmasti jonkun 02-03 vuoden Mini Cooperin. Se on peruspelinä hiton hauska peli ajaa ja ei kulutakaan liikaa. Akkujen kanssa hieman ongelmaa talvisin, mutta ei niissä muistaakseni paljon muuta ollut (muistot perustuvat kaverin uutena ostamaan -03 coopperiin). Itse uitin ässän Saksasta ihan vain vaihtoehtojen vähyyden vuoksi. Tietty puolet vähemmän ajettuna oli myös pikkaisen merkitystä :D Sitten vastatakseni luotettavuuseroihin, niin nämä ässät ovat paljon vikaherkempiä, kun normi one ja coopperit. Ainakin Englannin foorumit väittivät tälläistä, kun aloin itse etsimään tietoa tulevasta autosta...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään