club75 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2011 Onko kenelläkään tietoa mikä tämä moottori on 12H515AA (22G1832 laatikolla), google ei tiennyt varmuudella mutta jospa jollakin olis tietoa?
club75 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2011 eipä tällä muuta merkitystä ole mutta jos brittifoorumilaiset arvelee GT koneeksi niin olisi kiva saada vahvistusta/faktaa jostakin muusta, epäilen kuitenkin että perus 1275 kuitenkin olis kyseessä jospa se pienen räjäytyksen jälkeen osoittaa sisuskaluiltaan jotakin suuntaa
koirankoppi Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Maileri GT:n 1275:ssa oli ylimääräiset kannenpultit molemmissa päissä niinkuin S.n koneissakin. Mahtoiko GT Clubmannin koneissa niitä enää olla? Voi olla ettei?
meerha Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 1300 GT Mailerissa oli ylimääräiset kannenpultit päissä ja kannessakin oli lisäksi meistettynä ylimääräinen numerosarja jossain siinä termarikotelon nurkilla. 1275 GT Minin kone on ihan peruskone ilman hienouksia ja noita lisäkannenpultteja. Noiden vanhojen 1300 koneiden kampiakseleita kannattaa myös hieman katsella jos sattuisi niistäkin löytymään se EN40B merkintä...
club75 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Joo tämä on 9 pulttinen kansi, ei tuhkaluukkuja. Pitää tuo kansi vielä syynätä olisko siinä mitään merkkejä, onhan se tosin voitu vaihtaa joskus että mene ja tiedä.
meerha Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Alla vielä engelsmannien tietoa 12H- lohkon numeroista jos niistä nyt mitään apuja on...
club75 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Sen verran käväsin kurkkaamassa että se on A sarjalainen, vanhemmalla jakajan hahlolla (pienempi kolo), ei verto kytkin, huohotus kytkinkopasta ja jakopään kopasta, vaihtovirtalaturi, yksinäinen HS4, tankomallin loova uudemmilla sisemmillä vetareilla (ei kumiristikoita)...
inno75 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Laatikko on Mk3:sta 4 synkattu,käytetty 850 (perä 3,76), 1000, ja 1100,Clubman 1100,1275GT (perä 3,44) suoraan paperista.
inno75 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Suoraan samaa lukusarjaa ei löytynyt , mutta 12H 610 tai 635 on Innocentin tuplaketjuinen. 12H 719 tai 832 yhdellä ketjulla.GT:lle löytyi vain 12H379, 380,389,390,706. Jotka oli jo edelläkin näköjään paperissa, jos olis viittinyt suurentaa.....
Mini1380 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2011 Noh, joka tapauksessa mitään ihmeellistä maatamullistavaa siinä koneessa ei ole jollei ole tehty tehtaan jälkeen, joissain innocentin koneissa on hiukan vahvemmat veivit kun normeissa mut toikaan ei koske kaikkia innon koneita eikä niitä 1275 veivei kovin helpolla muutoinkaan rikki saa. A-sarjan koneissa ei hirveitä tehoerojakaan ole poislukien S ja mailer GT joissa molemmissa 11-pulttiset kannet ja hiukka enempi puristuksia. A+puolelta taitaa löytyy sit seuraava tehokkaampi malli MG Metrosta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään