danaterri Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 ;) mukana myös minä
scooper Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 ;) mukana myös minä No niin, tervetuloa foorumille :)
Guest Nuno Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Juu... Tervetuloa vaan danaterrierillekin. Tänään on podettu flunssaa ja olo ollu kuin omenalla... Laitan nuo tarrat tulemaan postiin siis maanantaina, joten Hepulla tarrat on viimeistään keskiviikkona (riippuu miten kusti polkee... ;) ) n. PS. ai niin... Hyvää uutta vuotta jo nyt kaikille!
Wile Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Hauskaa Mineilyvuotta kaikille MINIkuskeille! :D
Guest Nuno Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2006 Tarrat lähtee tänään postissa Hepulle. Nipusta puuttuu siis tarrat, jotka annoin scooperille ja paalille. Omat tarrat otin myös talteen - kun vielä ehtis jossain välissä liimata paikoilleen... ;) n.
Mitrix Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2006 Koskas uusia tarroja taas tehdään?
Heppu Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2006 Koskas uusia tarroja taas tehdään? Mitäs nyt vielä uusia, kun vanhoja on puolet joutilaana tossa hyllyssä. ;) Jos joku tarvii tarroja, niin ohjeet on tossa vanhassa viestissä.
Guest Nuno Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2006 No nyt tuli tarjous tarroista ja seuraavalta näyttää.50 + 50 kpl niitä 2,5x15 cm tarroja maksaa 70 egee + avl + postitus. Mun ehdotus: 4 tarraa + postimerkki + kuori = 5 egee. Onko liian kallista ministeleille ? Minä maksaisin ton koko köntin ja kun postittaisin kuoren niin laittaisi ao. henkilö mulle ton viitosen tilille. Itse en tarvii kun noita peilikuva tarroja ... No jos saatais jonkinlainen päätös tammikuun alkuun tosta mallista, niin pistän tilauksen eteenpäin. Oma ehdotus mallista on: - kaikki peilikuva tarroja (lasin sisäpuolelle) - 50 kpl olis mini2-finn.com (minun ehdotus) - 50 kpl olis www.mini2-finn.com Kaitzun ehdotus (silleen toi tarran fontti pienenettynä, että mahtuu kirjekuoreen suorana) P.S. jemmaan ylimääräiset, että saa joku halukas myöhemminkin niitä n.
mason Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2006 Hei jes. Näitä mä halusinkin, mutta pääs unohtuun! Voisin siis oikein mielelläni ottaa yhden paketin noita tarroja. -Mason kiittää ja kuittaa.
admin Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2006 Hei jes. Näitä mä halusinkin, mutta pääs unohtuun! Voisin siis oikein mielelläni ottaa yhden paketin noita tarroja. -Mason kiittää ja kuittaa. Ohjeen mukaan kun toimit, niin tarroja voi ilmestyä postissa.
mason Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Tarrat saapuivat. Jipii. Mut mihinkäs te olette noi tarranne laittaneet, jos nyt jotain yhdenmukaisuutta yrittäis vaikka hakea =) -Mason kiittää ja kuittaa.
scooper Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Laita mihin tykkäät, mutta mä ainakin laitoin taustapeilin kuoreen eli näkyy melko hyvin suoraan edestäpäin, jos noin tarrat on vielä niitä samoja valkoisilla kirjaimilla :)
Heppu Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Mut mihinkäs te olette noi tarranne laittaneet, jos nyt jotain yhdenmukaisuutta yrittäis vaikka hakea Oikeassa taka sivulasissa on minulla mini2-finn ja vasemassa mcff tarra.
Guest Nuno Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Mut mihinkäs te olette noi tarranne laittaneet, jos nyt jotain yhdenmukaisuutta yrittäis vaikka hakea Oikeassa taka sivulasissa on minulla mini2-finn ja vasemassa mcff tarra. Mä en ole saanut edes aikaiseksi liimata niitä mihinkään... ::) Pitäis varmaan viikonloppuna yrittää, kun oli tarkoitus siivota auto talvikuntoon sekä ulkoa että sisältä. n.
paspartuu Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2006 Mut mihinkäs te olette noi tarranne laittaneet, jos nyt jotain yhdenmukaisuutta yrittäis vaikka hakea =) Taustapeilin taakse sopii hyvin... Laitoin oikeinpäin, kun aattelin, että taitaapi olla niin pieni, ettei edellä menevä sitä kuitenkaan näe jos laitan sen "niäp nirääv"... ;) edit: typo
Kaitzu Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2006 Mä en ole saanut edes aikaiseksi liimata niitä mihinkään... ::) Sama täällä, en kyllä ole tarkkaa tietoa edes missä ne on :D Kyllä Heppu ne mulle lähetti, siitä olen varma.
Wile Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2006 Täältä myös myönnetään että tarrojen liimaaminen on unohtunut. Enköhän mä vielä. Onhan mulla MINI2.com -tarrakin, ilmaiseksi lähettivät englannista, nykyään lojuu laatikon pohjalla :-X
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään