Juppe Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2011 Moi! MPI ministä hammastanko mennyt väljäksi. Kysymys kuuluukin, että onko näissä edullisissa tarvikehammastangoissa muuta eroa kuin kääntösäde? Onko kiinnitykset, spoorit ja välityssuhteet samat?
minorv8 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2011 Mikä kohta hammastangosta on väljä ? Hammastankoa pystyy kiristämään jos se välys on hammastangon ja pinionin välissä. Sellainen mielikuva olis että MPi:n hammastanko olisi erilainen kuin vanhemmissa (rajoitettu pyörien kääntymistä 13" pyöräkoon vuoksi ???) saatan olla kyllä väärässäkin... Ainakin saksalaisen luettelon mukaan tavallisessa on tämä: http://www.allbrit.de/etk_detail.asp?MO ... er=1125001 ja MPI-mallissa tämä: http://www.allbrit.de/etk_detail.asp?MO ... QEB001185E Tossa kyllä todetaan että ekaa voi käyttää myös MPi mallissa kunhan huolehtii tosta pyörien kääntymisestä jollain lailla...
Juppe Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2011 Puslat hammastangon ulkoreunoista väljät, mutta nivelet ok. Vänkärin puolella pahempi välys. Ulkomailla myynnissä rajoitinholkkeja joilla voidaan rajoittaa kääntösädettä hammastangosta, jos autoon asennetaan esim. sportpack sarja. Tämän vuoksi voisi laittaa normaalin hammastangon ja sorvailla itse siihen rajoittimet (tai ostaa valmiit), kun vaan tietäisi että olisi muuten autoon sopiva se perus hammastanko. http://www.minisport.com/mini-spare-parts/info_KAD1012230.html
Juppe Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2011 Hammastanko nyt vaihdettu, ja passasi suoraan vanhemmasta mallista. Rajoittimet joutu laittamaan sisänivelten taakse, jottei raavi runkoon renkaat.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään