johnny Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 tankkaako tätä kukaan muu minun lisäksi? 8)
MikaJ Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Viiteen autoon kuudesta ei sitä voi tankata oktaanivaatimuksen takia, ja kuudennessakin missä sitä voisi käyttää, niin laskennallisesti sen käyttäminen tulee kalliimmaksi. Jos auton moottori osaa optimoitua 98oktaaniselle, niin silloin 98E5 alkaa olemaan halvempaa käyttää.
johnny Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 jep, konerempat on kalliita :p tänään tankkasin 98sia ja tuntui jotenkin hyvältä.. täytynee siirtyä kokonaan siihen.
JPTT Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Eikös se bmw konserni kertonut saksassa, että e10 kerää kosteutta moottoriöljyyn ja syö longlifeä aamiaiseksi. Sit sanottiin eiku ja nyt kukaan saksassa ei osta e10:ia. Kaikkien muiden murheiden keskellä olis aika hazardia lähtee tankkaamaan e10:iä. Tosin voisihan se olla se taikatemppu toisaalta, jolla mini lähtis pelaamaan kuin silkkiä vaan. Jotta voisi todistaa e10:n aiheuttamat konerikot, niin kone kait pitäis aukaista levälleen keittiön pöydälle 10 000 tkm välein ja ottaa mitat ja kuvat ja pistää taas takaisin kasaan. Saa joku toinen kokeilla mun puolesta.
johnny Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2011 ei varmaan osta nii.. mut minkä takia se on siellä kalliimpaa kuin 98?
JPTT Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2011 Asiakkaiden toiveista 98 on halvempaa saksassa. Suomessa ollaan niin tyhmiä, että totellaan kiltisti.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään