markosi Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Millä ootte hinkanneet noita kaaren ja helmojen muoviosia, että saisi vielä kiiltävän mustaksi? Aineitahan on laaja valikoima tarjolla, mutta pitäisi löytää laadukas tuote joka toisi pigmenttiä ja jopa kestäisi pidempääkin.
timot Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Kaikkea mahdollista kokeilin, mutta eipä mikään ollut hyvän näkoinen. Sitten maalasin mustat osat korin väriin, niin jopas tuli hyvännäköinen. Ei muuta kuin vahaa päälle.
simonits Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 kuumailmapuhaltimella lämmittämällä muoviosiin palaa pigmentti takaisin,mutta siinä on myös vaaransa että lämmittää liikaa ja muovi sulaa joten kannataa kokeilla johonkin vähemmän tärkeeseen muoviosaan ensiksi,varmaankin on jotain kemikaaleja joilla värin saa palautettua takaisin mutta lämpö on varmin konsti mikä tulee mieleen.
jvuotila Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2011 Autoglym Bumber Carea olen käyttänyt, mutta eihän senkään vaikutus ikuisuuksia kestä.
jaarvio Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Bumber carelle olen itsekin Minin ja muidenkin autojen muoveja hangannut. Kelpo aine.
johnny Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2011 silikooni saa ainakin muovin näyttää uudelta ja sitä on helppo vaan suihkutella päälle ilman sen kummempia toimenpiteitä. en osaa sanoa kauanko vaikutus kestää kun ei oo kiinniittänyt asiaan sen suurempaa huomiota.
markosi Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2011 Pitää nyt tällaista kokeilla ensiksi; http://www.slamit.net/product/6734/gold ... distusaine
minispi Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2011 Olen käyttänyt Armor All:in Protectantia pari kertaa vuodessa: http://www.seab.fi/aa_puhdistus.html. Pigmenttiä tuossa ei ole ja ei toimi kovasti harmaantuneeseen muoviin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään