Purtsi Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Eikös ne roskat olisi saanut välihionnoilla pitkälti pois? :) Niin ja missä ne kuvat maalatusta kopista on? ;)
vilhokustaa Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 "Kerralla väriin" niin ei oo mahollisuutta välihiontoihin.. Lakkaa on kyllä senverta paljon että kyllä kärsii hioa :D Ja se väri.. Uskaltaako laittaa kuvia kun se väri on mikä on eli ei varmasti (?) tuu toista samanväristä vastaan :o
Purtsi Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Ehdottomasti uskaltaa laittaa kuvia :) Innolla odotamme, että miltä se näyttää =)
abp-06 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Terve. Ruutu näyttää tyhjää vielä joten kuvaa pitäis saada ruutuun :D
vilhokustaa Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Tuolla fotoa: http://xworks.kuvat.fi/kuvat/Rojektit/M ... 20pintaan/ Tässä pari: ...Ja kotona: Kuvat ei tee oikeutta värille. Normaalisti huonossa valossa p*skan ruskee, mutta kun saa valoa niin takahiekkapellistä näkee taiton. Ei taatusti tule toista samanväristä vastaan! :D Tulee taatusti jakamaan mielipiteitä C:-) Lakkaa ulkopelteihin meni n. 4 litraa..
Idefix Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Kerro heti mistä oot pöllinyt tuon liikennemerkin ?? ei vais: Hieno on, varmaan jakaa mielipiteitä, tuollainen näyttelyauto kun yleensä on räikeä väriltään..Mutta mun mielestä hieno, aika elegantti ja varsinkin jos vanteet sopii ilmeeseen...onko vanhat vanteet tulossa alle? Noi olis ollut hienot jos olisit jättänyt nuo tukivarret ja ripustuksen osat kermanväriseksi...olis tehnyt aika jännän kontrastin...ihan tikkurilan sisustuslätkän mukaan :)
vilhokustaa Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Tää mikään näyttelyauto ole.. 6x10 ET-3 valssit tulee alle (aiemmat kuvat). Mennään nyt "ruskea"-musta-kromi yhdistelmällä. Liikennemerkkejähän voi ostaa Visulahden vieressä olevasta kaupasta :D
simonits Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 hienoväri ja todella hyvännäköinen,hyvin olet saanut tallin muuttettua vanhanaikaisen maalauskammion näköiseksi ;)
vilhokustaa Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Kaverin tallissa maalattu, sama jamppa väänti pohjat (yli 100h pohjien tekoon :P ).
Purtsi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Nätti värihän tuo on 8) vain 100h pohjien tekoon? Se tais tehdä ne kerralla oikein kun noin nopeasti sai tehtyä ;)
vilhokustaa Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Näpyhärö, 200h... + miun maalaukset n. 20h. Ihan riittävästi. Peltitöistä en viittiny ees laskea. Arvio on että peltityöt + pohjat + maalaukset = vähintään 500h = paska-aihio :o
Purtsi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Kyllä ne usean sadan tunnin pohjustukset kannattaa siinä vaiheessa kun näkee kopan hyvässä maalissa ja valmiina ja parempi on ettei niitä kaikkia tunteja laske :)
club75 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Hieno on väri! Näyttää valossa varmasti eriltä ja kääntää varmasti päitä liikenteessä. Sulla tahtoo jäädä ne lainausmerkit siitä talli sanasta pois....
claymad Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 On kyllä pirun hieno väri ja muutenkin hienoa työtä! Ens kesänä pääsee sit eri tapahtumiin pyörimään.
Päivi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2011 Pakko kommentoida :) Vaikka en niin ruskean ystävä olekkaan , niin nyt on kyllä värivalinta todellakin sellainen , että ei tule toista ihan heti vastaan. Hieno on todellakin ja TYYLIKÄS!!!
abp-06 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2011 Moro. Ei mikään massatuotanto väri. Tyylikäs.
fifty Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2011 " Ei mikään massatuotanto väri." Jep, hyvä väri myös minun mielestäni, mutta kyllähän tuo (tai tuon kaltainen) on juuri se massatuotanto väri. Löytyy lähes joka merkiltä uusissa autoissa. Varmasti "oikeissa" Mineissä harvinainen. Näitä projekteja on muuten tosi mukava seurata. Kirjoitelkaa jatkossakin näistä ja kuvat kruunaa kaiken :)
vilhokustaa Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2011 Kiitokset "kehuista" värin suhteen. Viikonloppuna etukelkan + muiden tilpehöörien maalausta. Varsinainen kasaus alkaa marraskuussa kun kolme viikonloppua menee nyt matkailun merkeissä ja viikolla ei ehti.
vilhokustaa Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2011 Siitä se kasaantuu pikkuhiljaa... Pari kysymystä. Aiemminhan nopeusmittari näytti liian vähän (80km/h -> mittari näytti 60km/h), ostin uuden nopeusmittarin (kuuperin 200km/h asti) niin korjaantuuko tuo näyttämä? V-laatikossa on 17 hampainen punainen ratas. Tässä ois vaihtoehtoja rattaaksi: http://www.heritagegarage.com/-/catalog/gearbox/23.htm Toinen juttu, vinkkejä kattoverhoilun asentamiseen.. Joitakin niistä tankojen "pusseista" piti leikata auki, ilmeisesti tangon päätä saa jäädä "pussin" päästä näkymään n. 30mm..?
minorv8 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2011 Tangot jää päästä näkyviin suurin piirtein ton verran, uustuotantokatoissa saattaa olla pussi ommeltuna reunaan asti. Omaan laitoin pari vuotta sitten uuden sisäkaton ja oli aika paskamainen saada kunnolla kireäksi. Huomaa sitten että kattokaaret on eri mittaisia eli kuuluvat tiettyyn järjestykseen.
vilhokustaa Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2011 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2011 Joo, pussit oli ommeltu laitaan asti, vuoleskelin niitä jo auki. Kattokaaret sain jo järjestykseen. Arvelinkin että uustuotannot on aika kuraa...... :'( Huomattu jo peltiosien kanssa >:(
minorv8 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2011 Raportoi Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2011 Edellisen sisäkaton tein jostain Mailerin uudesta sisäkatosta vuonna 1990. Se oli ohutta ja helposti asennettavaa materiaalia mutta kaikki pussit sai tietenkin ommella uusiksi. Viimeinen hienosäätö paikoillaan neulan ja langan kanssa. Mutta paremmin se istui kuin nykyinen. Pirullisin kohta on ovi- ja ikkuna-aukoissa, missä pussin tikkaus on aika paksu. Siitä ei tahdo saada kaikkia ryppyjä pois ja tiivisteen kanssa tuppaa olemaan vähän vaikeuksia.
vilhokustaa Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2012 Hei apuja, jarrupääsylinteri, 2-piiri (se keltalappunen), KUMPI ON ETUPÄÄ JA KUMPI TAKAPÄÄ, ylempi vai alempi eteen???? Ylemmässä M10 ja alemmassa M12 kierre.
Purtsi Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2012 Raportoi Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2012 Hei apuja, jarrupääsylinteri, 2-piiri (se keltalappunen), KUMPI ON ETUPÄÄ JA KUMPI TAKAPÄÄ, ylempi vai alempi eteen????Ylemmässä M10 ja alemmassa M12 kierre. Ylempi on etujarrulle. Ainakin näin luki mun projektisivuille kirjoitetussa viestissä :)
vilhokustaa Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2012 Hyvä, just tuollein laitoin. Koitin googlettaa, mutta löysin sekalaista tietoa.. Takajarruille pitää käydä vielä nippa ostamassa. Tilasin "valmiin" jarruputkisarjan, puolet on semmoisia mitkä ei edes käy vaikka vartavasten annoin kaikki speksit tekniikasta :o Jarruputket laitettu, kelkat kiinni, sähköjä pujoteltu sisälle, jos moottorin heittäis keulille viikonlopun aikana O0 Siitä se pikkuhiljaa 8) Edit: pai tö vei, ei siinä sylinterissä ollutkaan milliset kierteet. Ja valmiissa jarruputkisarjassa oli putkien päät vääränlaiset, piti prässätä toisenlaiset, kele. Millistä ja tuumasta kierrettä siellätäällä..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään