Jump to content

Mini "1000" -75


vilhokustaa

Recommended Posts

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kirjoitettu

"Kerralla väriin" niin ei oo mahollisuutta välihiontoihin.. Lakkaa on kyllä senverta paljon että kyllä kärsii hioa :D

Ja se väri.. Uskaltaako laittaa kuvia kun se väri on mikä on eli ei varmasti (?) tuu toista samanväristä vastaan :o

Kirjoitettu

Tuolla fotoa:

http://xworks.kuvat.fi/kuvat/Rojektit/M ... 20pintaan/

 

Tässä pari:

_smaller.jpg

 

:smaller.jpg

 

_smaller.jpg

 

_smaller.jpg

 

...Ja kotona:

_smaller.jpg

 

Kuvat ei tee oikeutta värille. Normaalisti huonossa valossa p*skan ruskee, mutta kun saa valoa niin takahiekkapellistä näkee taiton.

Ei taatusti tule toista samanväristä vastaan! :D Tulee taatusti jakamaan mielipiteitä C:-)

Lakkaa ulkopelteihin meni n. 4 litraa..

Kirjoitettu

Kerro heti mistä oot pöllinyt tuon liikennemerkin ??

 

ei vais: Hieno on, varmaan jakaa mielipiteitä, tuollainen näyttelyauto kun yleensä on räikeä väriltään..Mutta mun mielestä hieno, aika elegantti ja varsinkin jos vanteet sopii ilmeeseen...onko vanhat vanteet tulossa alle?

 

Noi olis ollut hienot jos olisit jättänyt nuo tukivarret ja ripustuksen osat kermanväriseksi...olis tehnyt aika jännän kontrastin...ihan tikkurilan sisustuslätkän mukaan :)

Kirjoitettu

Tää mikään näyttelyauto ole.. 6x10 ET-3 valssit tulee alle (aiemmat kuvat). Mennään nyt "ruskea"-musta-kromi yhdistelmällä.

Liikennemerkkejähän voi ostaa Visulahden vieressä olevasta kaupasta :D

Kirjoitettu

Kyllä ne usean sadan tunnin pohjustukset kannattaa siinä vaiheessa kun näkee kopan hyvässä maalissa ja valmiina ja parempi on ettei niitä kaikkia tunteja laske :)

Kirjoitettu

Hieno on väri! Näyttää valossa varmasti eriltä ja kääntää varmasti päitä liikenteessä. Sulla tahtoo jäädä ne lainausmerkit siitä talli sanasta pois....

Kirjoitettu

Pakko kommentoida :)

 

Vaikka en niin ruskean ystävä olekkaan , niin nyt on kyllä värivalinta todellakin sellainen , että ei tule toista ihan heti vastaan.

 

Hieno on todellakin ja TYYLIKÄS!!!

Kirjoitettu

" Ei mikään massatuotanto väri."

 

Jep, hyvä väri myös minun mielestäni, mutta kyllähän tuo (tai tuon kaltainen) on juuri se massatuotanto väri. Löytyy lähes joka merkiltä uusissa autoissa.

Varmasti "oikeissa" Mineissä harvinainen. Näitä projekteja on muuten tosi mukava seurata. Kirjoitelkaa jatkossakin näistä ja kuvat kruunaa kaiken :)

Kirjoitettu

Kiitokset "kehuista" värin suhteen.

Viikonloppuna etukelkan + muiden tilpehöörien maalausta.

Varsinainen kasaus alkaa marraskuussa kun kolme viikonloppua menee nyt matkailun merkeissä ja viikolla ei ehti.

  • 2 kuukautta myöhemmin...
Kirjoitettu

Siitä se kasaantuu pikkuhiljaa...

 

Pari kysymystä.

Aiemminhan nopeusmittari näytti liian vähän (80km/h -> mittari näytti 60km/h), ostin uuden nopeusmittarin (kuuperin 200km/h asti) niin korjaantuuko tuo näyttämä? V-laatikossa on 17 hampainen punainen ratas.

Tässä ois vaihtoehtoja rattaaksi:

http://www.heritagegarage.com/-/catalog/gearbox/23.htm

 

Toinen juttu, vinkkejä kattoverhoilun asentamiseen.. Joitakin niistä tankojen "pusseista" piti leikata auki, ilmeisesti tangon päätä saa jäädä "pussin" päästä näkymään n. 30mm..?

Kirjoitettu

Tangot jää päästä näkyviin suurin piirtein ton verran, uustuotantokatoissa saattaa olla pussi ommeltuna reunaan asti. Omaan laitoin pari vuotta sitten uuden sisäkaton ja oli aika paskamainen saada kunnolla kireäksi. Huomaa sitten että kattokaaret on eri mittaisia eli kuuluvat tiettyyn järjestykseen.

Kirjoitettu

Edellisen sisäkaton tein jostain Mailerin uudesta sisäkatosta vuonna 1990. Se oli ohutta ja helposti asennettavaa materiaalia mutta kaikki pussit sai tietenkin ommella uusiksi. Viimeinen hienosäätö paikoillaan neulan ja langan kanssa. Mutta paremmin se istui kuin nykyinen. Pirullisin kohta on ovi- ja ikkuna-aukoissa, missä pussin tikkaus on aika paksu. Siitä ei tahdo saada kaikkia ryppyjä pois ja tiivisteen kanssa tuppaa olemaan vähän vaikeuksia.

  • 3 viikkoa myöhemmin...
Kirjoitettu
Hei apuja, jarrupääsylinteri, 2-piiri (se keltalappunen), KUMPI ON ETUPÄÄ JA KUMPI TAKAPÄÄ, ylempi vai alempi eteen????

Ylemmässä M10 ja alemmassa M12 kierre.

 

Ylempi on etujarrulle. Ainakin näin luki mun projektisivuille kirjoitetussa viestissä :)

Kirjoitettu

Hyvä, just tuollein laitoin. Koitin googlettaa, mutta löysin sekalaista tietoa..

Takajarruille pitää käydä vielä nippa ostamassa.

Tilasin "valmiin" jarruputkisarjan, puolet on semmoisia mitkä ei edes käy vaikka vartavasten annoin kaikki speksit tekniikasta :o

 

Jarruputket laitettu, kelkat kiinni, sähköjä pujoteltu sisälle, jos moottorin heittäis keulille viikonlopun aikana O0 Siitä se pikkuhiljaa 8)

 

Edit: pai tö vei, ei siinä sylinterissä ollutkaan milliset kierteet. Ja valmiissa jarruputkisarjassa oli putkien päät vääränlaiset, piti prässätä toisenlaiset, kele. Millistä ja tuumasta kierrettä siellätäällä..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...