Jump to content

Dieselin eka vika

Turbo 69

Recommended Posts

Kirjoitettu

Vaimo soitti viime viikolla työmatkalla,nyt syttyi tämmönen merkkivalo:moottorin teho ei täysin käytettävissä.Eka ajatus:nytkö se alkaa temppuilun,ajettu n.47000km.No,konehuoneessa ei mitään hälyttävää eikä muuallakaan.Ajanvaraus autosähköfirmaan,jolla on Boschin vehkeet.Tänään käynti ja diagnoosi:jäähdytys puhaltimen 2 vaihe,sulake palanut :o Sinänsä jännä vika,pakkasta n.-15 ja kone tarvii pyörittää flektiä eli ei ihme että sisälläkin tarkenee.Nyt siis selvisi säikähdyksellä ja 25:llä ekellä.Ei siitä edes huomannu sitäkään,oliko motti vain puolella teholla,mutta se epätietoisuus vaivasi vähän.

Kirjoitettu

Minä olen diesel cooperin kanssa sivistynyt aivan viime aikoina eräässä asiassa. Minua on kiusannut aivan vetoalueen alapäässä tosi kapealla alueella kettumainen vedon pätkiminen. Etenkin ruuhkassa kytkimen kanssa luistatellessa meno on ollut melkosta loikkimista. Syy on sittemmin selvinnyt ja sen nimi on ABC:n diesel. Nesteen dieselillä auto etenee kuin laiva rasvatyynessä.

Kirjoitettu

ABC:llä vaimokin käy tankkaamassa,ei olla huomattu mitään ihmeellistä tai sitten sitä ei automaatilla huomaa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...