marko v Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2010 kyseessä 72 tonninen mini 1-piiri jarruilla. ajattelin laittaa taakse GT mallin leveämmät rummut, koska uudet vanteet kahnaa iskariin kiinni, niin saisi tarvittavat parisenttiä noilla leveillärummuilla renkaat ulommas. onko jarrukengät samat normitakajarruissa ja GT mallisissa? miten jarrusylinterit eroavat. minitron myy seuraavanlaisia: 17.4" GT 82-84/1275 cc15,00 €, Cooper S 15.8 mm14,50 €, GT 82-84 12.7 mm 2 piiri16,00 € Mini 19 mm, 67-00 11,00 € Onko nuo millit sylinterin mäntien halkasiat? mikä olisi sopivin vaihtoehto mun autoon. voiko aiheuttaa jonkinlaista toimivuus ongelmaa jos on vääränmalliset sylinterit. ? miten erottaa etu ja takapään jarrukengät toisistaan? avasin mun GT:stä ja 1000 sesta takajarrut ja vertailin niitä ja huomasin et GT:n kengät oli 3cm leveät ja 1000:sen 4,5cm leveät, jossain on nyt ilmeisesti väärät kengät. minitron ei ainakaan anna mitään vaihtoehtoja noista kengistä. myyvät etupäähän ja takapäähän vain yhtämallia ja hinnassa on euron eroa, eteen 19e ja taakse18e, niin kait ne sit on jotenkin erinlaiset edessä ja takana.?
tailke Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2010 Taakse 3/4" (19,05mm) sylinterit ja 1 1/4" (31,75mm) leveät kengät. Eteen 1 1/2" (38,1mm) leveät kengät. 59 - 64 välillä valmistetuissa yhdellä sylinterillä varustetuissa etujarruissa oli 1 1/4" kengät, eivät kuitenkaan samat kuin takana. Väärän kokoiset sylinterit voivat tehdä jarruista esim. takapainoiset. Miten miniin sopii 45mm leveät jarrukengät? Jos sopiikin niin eivät ainakaan kuulu siihen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään