admin Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2006 Kyseisen tapahtuman kuvia lisätty mini2:n kalleriaa. http://www.mini2-finn.com/gallery/historic_08_06 Kiitos minizz kuvista. :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
tommy Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Ottikohan kukaan sunnuntain paraatiajosta kuvia?? Itse olimme ajamassa(sininen pick up).. eli saatiin kyllä autosta paljon hyviä kuvia, mutta olisi kiva saada myös katsomosta otettuja kuvia. :P Jos ei tänne foorumiin saada niitä niin laita vaikka s-postiin. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Nik0 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Ainakin yritin ottaa kuvia paraatista rinteen päältä. Täytyy katsoa illalla tuliko niistä mitään, voin laittaa ne esille ja lähettää jos onnistuivat. Pitäisi saada parempi kamera = Järkkäri että pystyis kunnolla kuvaamaan noin pitkältä. Ps. Ei ollut kuuluttaja ihan messissä Pick Upin suhteen. "Paraatia vetää hieno sininen pickup mini. Ilmeisesti itse tehty sillä tälläistä mallia ei ainakaan tehtaalta ole lähtenyt" ;D Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minizz Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Ps. Ei ollut kuuluttaja ihan messissä Pick Upin suhteen. "Paraatia vetää hieno sininen pickup mini. Ilmeisesti itse tehty sillä tälläistä mallia ei ainakaan tehtaalta ole lähtenyt" ;D Samaa naureskeltiin myös tuolla katsomossa..Toi kuuluttaja oli kyllä täysin väärässä tapahtumassa. Ei sillä ollut hajuakaan radalla kiertävistä autoista ja varmaan luetteli tietoja jostain kieliposkella täytetystä paperista + heitti omat "asiantuntevat" kommenttinsä väliin. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Hiffe Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2006 Itse olimme ajamassa(sininen pick up).. Uskomattoman hieno peli oli tuo pikappi !!! Oon käynyt aiemminkin useampana vuotena, viimeksi kai toissakesänä, eikä Minejä musta noin montaa kuin nyt oo aiemmin ollut kisassa mukana :). Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minizz Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2006 Ei varsinaisesti liity millään tavalla mineihin, mutta tossa roadsport a:n voittajan sivustoa. siellä näkyy olevan videotakin ajosta. http://www.nieminenracing.net/ Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Nik0 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2006 Meni vähän pitkäks noitten kuvien saanti nettiin mutta tuo kilpa-auto söi vähän vapaa aikaa viime viikolla. Mutta tässä ovat mun ja Kaarinan tuotokset (Kuvissa mukana myös meikäläisten kaksi pientä brittiläistä nelijalkaista Iitu & Tepa) Kaksi onnistunutta kuvaa on PickUpistakin. Voin laittaa ne alkuperäis kokosena sähköpostiin jos kiinnostaa. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
tommy Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2006 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2006 Kaksi onnistunutta kuvaa on PickUpistakin. Voin laittaa ne alkuperäis kokosena sähköpostiin jos kiinnostaa. Hyviä kuviahan sait otettua!! Laita vaan sähköpostiin tulemaan kun kerkiät. Kiitokset etukäteen :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään