che-dream Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2006 kysessä on -03 cooper. onko mahdollista jollain asetuksella tai softalla muuttaa päivävalojen toiminta??koska ärsyttää kun valot palaava jatkuvasti (virrat päällä, käynnissä) :-[
Kaitzu Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2006 Ainoa tapa on saada huolto laittamaan "eri maan"-softa. Samalla voi muuttua jokin muukin ominaisuus. Näin kertoivat minulle huollosta kun asiasta aikoinaan kyselin.
Heppu Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2006 Kysymykseen en tiedä vastausta ... Mutta minun -04 ässästä saa valot pois ajaessa eli on näköjään erityylisiä nämä toiminnat mineissä.
paspartuu Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2006 onko mahdollista jollain asetuksella tai softalla muuttaa päivävalojen toiminta?? Mua ärsytti aluksi sama. Huollossa muutettiin ohjelmaa siten, että ei palanut automaattisesti. Mutta, mutta: sitten piti valot laittaa päälle ja muistaa sammuttaa. Totesin olevani mukavuudenhaluinen (eri kuin laiska ;) ) ja onhan se kivempi, että valot on automaattisesti päällä ja sammuu, kun auton sammuttaa. Mutta siis onnistuu vaikka huollon yhteydessä, kunhan vain pyytää. Parin minuutin homma.
Heppu Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2006 Huollossa muutettiin ohjelmaa siten, että ei palanut automaattisesti. Mutta, mutta: sitten piti valot laittaa päälle ja muistaa sammuttaa. Ai jaa ... ne saa tolleenkin toimimaan. Itsellä on niin, että valot saa päälle ja pois toiminnasta. Kun jätän valot päälle ja sammutan virrat niin myös valot sammuu. Seuraavan kerran startatessa valot syttyy automaattisesti jne. Jos on xenonit niin kannattaa pitää manuaali asentoa (itse sytyttää/sammuttaa) > saattaa automatiikalla niiden ikä puoliintua. Tämä starttaus kuluttaa niittä ...
Guest Nuno Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2006 Mulla oli omassani ennen ohjainboksin vaihtoa just tuollalailla "aina päällä" -valot, mutta boksin vaihdon jälkeen muuttui niin, että viiksestä saa laitettua valot poiskin moottorin olelssa käynnissä. Nuo erot johtunevat softan eroista. Muita juttuja mitkä muuttui, oli ajovalojen pesureiden toiminta (ei ole enää ns. päivävalotoimintoa, jolloin ajovalojen pesurit ei toimisi, mutta ajovalot on päällä - kts. Hepun vastaus). n.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään