Pke Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Lohkolämppäri ja sisähaara sarja asennettu. Olihan urakka. :o "Akunkenkä irti, irroita startin suojapelti, ja siirrä se sivuun. Poista tulppa moottorin kyljestä" jne. Eli em. oli Defan yksinkertaiselta kuulostava ohje... -> Helpommin vaan sanottu kun tehty. Tilaa kun ei todellakaan ole. Mutta tulipahan tehtyä! Autonosturilla alakautta lopuksi onnistui tulpan poisto metrisellä 12mm tuurnalla ja vasaralla. Samoin lämppärinelementin paikalleen laitto alakautta tuntui luonnikkaammalta, vaikka väkisin joutuikin käden runnomaan pari senttiä liian pieneen rakoon. En tiedä mitä merkkiliike ko hommasta ottaa, mutta sen verran pasha rasti kuitenkin, että tullee ehkä sielä helpommin/halvemmaksi kuin jossain Miniä tuntemattomalla korjaamolla. Saati sitten näin itse tekien kuten minä. Tuli toki asennettua "ilmaiseksi" mutta näin jälkeenpäin olisin siitä kyllä satkun pari voinut maksaakin... Menee meinaan homman miettimiseenkin jo aikansa, jos ei ole ennen lämppäriä Miniin asentanut. Parissa kohdassa avustaja auttaa asiaa huomattavasti, mutta siltikin vähän sellanen turhan vaativa DIY juttu...
skithund Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 En tiedä mitä merkkiliike ko hommasta ottaa, mutta sen verran pasha rasti kuitenkin, että tullee ehkä sielä helpommin/halvemmaksi kuin jossain Miniä tuntemattomalla korjaamolla. Mulla on ensi viikolla lohkolämppärin ja sisäpistokkeen asennus Espoon Laakkosella. 550€ osineen ja asennuksineen on luvattu hinnaksi.
Pke Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Mulla on ensi viikolla lohkolämppärin ja sisäpistokkeen asennus Espoon Laakkosella. 550€ osineen ja asennuksineen on luvattu hinnaksi. Osat Motonetista 167€. Elementti, johtosarja ja sisähaarasarja. Eli kannatti näköjään tehdä itse...
Turbo 69 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Ainakin säteilyelementti kannattaa laittaa itse,ei menny aikaa ku tunti.Ei tartte läträtä nesteitten kanssa.
skithund Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Tuohan on halpaa! :) Vanhemman korimallin Miniin asennus marmoripalatsissa oli reilun tonnin.
Turbo 69 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Kumpi lämmitin Sulle tulee,perinteinen vai säteily?
skithund Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Ei tähän uudempaan taida saada muita kuin säteilyvehkeitä?
Turbo 69 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Eli:osat vajaa 200e,työ 350e.Itse tehden pääsee hyville tunti palkoille.
Pke Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2010 Ainakin säteilyelementti kannattaa laittaa itse,ei menny aikaa ku tunti.Ei tartte läträtä nesteitten kanssa. Joo, tuo säteilylämmitin on varmaa aika easy juttu laittaa. Varmaan ihan mukavaakin näprättävää, jos vaan nosturille pääsee. Mutta toi "perinteinen blogi" vastus on vähän pahempi... No, tais onnistua kun ei ole glygolilammikkoa auton alla ja nesteetkin tuntuu kiertävän. :) :) Ylävesiletkussa olevalle ilmausruuville olikin kyllä käyttöä. Ja oli muuten vihreät glygolit tässä -03 mallissa. Haulla kun etsin, niin jossain vanhassa topicissa oli siitäkin monenmoista mielipidettä. Koko ilta tuossa meni, mutta tulipa vaihdettua samalla moniurahihna ja kiristinkin. Ps. niitäkin on saatava tarvikkeena. INA:n kiristin mulla, ja oli täysin sama kuin oe. Vain puolet halvempi, kun ei ollut Mini -logoa laatikossa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään