LeeHarvey Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2010 Onko kellään kokemusta liimajälkien poistosta? Pesin tuossa kattoverhoilun ja 38 vuoden aikana tehtaan liimat on imeytynyt verhoilusta läpi ja reunoissa on keltaisia raitoja. Mikä olisi tehokkain tapa koettaa päästä niistä eroon. Uutta verhoilua ei viitsisi tuon takia hankkia.
minorv8 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2010 noinkohan lähtee millään verhousta tuhoamatta ? Anna olla, onpahan ainakin varmuudella alkuperäinen.
meerha Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2010 Jos jäljet häiritsevät liikaa niin sitten vain sopivan sävyistä mattaa spray maalia juuri peittävä kerros kattoverhoilun päälle... Mielellään ei kiiltäviä sävyjä. Liimanpoistoa tuskin kannattaa yrittää.
fifty Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2010 Joo, olen samaa mieltä (entisenä verhoilijana) edellä kirjoittaneiden kanssa, että saattaa olla "mission impossible". Mutta se maalaus vois tosiaankin onnistua.
Idefix Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2010 Minulla oli sama ongelma. Tosin päädyin ostamaan paremman verhoilun joten maalausta en päässyt kokeilemaan. Tähän tarkoitukseen on saatavilla ihan vinyylimaalia, joustaa ja pysyy eikä halkeile.
koirankoppi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2010 Älä mene pilaamaan ehjää ALKUPERÄISTÄ verhoilua millään maaleilla!! Muutaman liimakellastuman takia! Eihän se enää haisekaan sitten alkuperäiselta ;D Liimoja et pois saa.
Idefix Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2010 Minun mielestä se alkuperäisyys ei katoa vaikka sen vinyylimaalilla maalaakin, maalataanhan niitä peltejäkin ja ne on silti alkuperäiset. ;) Itse tiedän kaksi autoa joissa on maalattu laikukasta vinyyliä (vesipisaroiden jäljet olivat pinttyneet ovipahveihin) ja jopa penkkien kuluneet käsituet jotka ovat aika alttiita kulutukselle. Ja toinen näistä autoista on voittanut jopa entisöintipalkinnon. Minun mielestä on parempi alkuperäinen tasavärinen vinyyli (vaikkakin se on vinyylimaalattu) kuin jättää ne rumat kellertavät kontaktiliimajäljet näkyville... Esimerkiksi näin:
johnny Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2010 mä oon samoilla linjoilla idefixin kanssa.. vinyylimaalit on ehdottomia. omasta maalasin kattoverhoilun vaikkei se edes ollut vinyyliä mut tuli helkkarin hieno. se värjää imeytymällä ei peittämällä. esim. vhtltä on saanu hyvii maalei. taisivat olla jopa niin hyviä että olivat suomesta loppu kun viimeksi niitä kyselin.
koirankoppi Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2010 Raportoi Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2010 Riippuu tietysti tilanteesta kuinka paha on ja löytyykö juuri sitä alkuperäistä väriä. Parempi muutama liimakellastuma ja muuten alkup.verhoilu, kuin kokonaan uuden näköinen ja eri värinen. Tai siitä tietysti mitä itse pitää hyvänä ;) Pellit on muuten aina maalattu, kattoverhoilut ei ;)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään